SprengeMobil Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner MR SPEED for å storkose seg i morgen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du har blitt Mr. 10054 vi.👑👑🏆🏆 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg ble Mr. 10054 nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 (endret) Spre-M, banner deg for han lurer sikkert fælt på hvorfor jeg har vært borte nå fra Bannetråden v3. Endret 9. januar 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes alltid at det er trist når noen forsvinner fra Bannetråden v3 vi.😢😢 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 CT, syns det er trist at jeg har valgt å forsvinne når det blir for mye gjentakelse av det samme her inne. 🙄🙄😕 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner THED SKJØNER DEG TA 5 min jeg gjør da å da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner MR SPEED for nå vurderer Cassidy Tvillingene å gi oss her i Bannetråden v3, sånn at andre slipper gjentagelser her inne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 CT, banner dere for å snakke om de skal også forsvinne fra Bannetråden. For all del, det er nå deres valg. 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene føler at uansett hva vi skriver her inne så blir vi bare klaget på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 CT, banner dere for å nikke nå. 🙃🙃 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner TheDark for å sikkert henvise til førsteposten i tråden, hvor det står en regel om at man ikke bør bruke samme bannegrunn igjen og igjen. Det er jeg forsåvidt enig i. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Spre-M, banner deg for å nevne om Bannetrådens v3 sin regel. 🙃🙂 Si til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) at jeg klagde ikke nå. Var bare ærlig på hva jeg føler om Bannetråden i dag. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner TheDark for å beskrive hva jeg gjorde. Det er bare å lese posten over meg, Ciaran og Ciara. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner SM logger av nå GOOD natt alle her oda kommer hikst klokka 06:15 til 07:00 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner MR SPEED for å legge seg nå, da ønsker jeg bare deg en riktig god natt. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Spre-M, banner deg for å ønske Mr-$ en riktig god natt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ønsker også MR SPEED en Riktig Godnatt vi.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 CT, banner dere for å vise masse hvis av sove greier her inne nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene viser ikke sovegreier her inne akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå