Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Banner Sviskepott for vi tenker at du også er flink til å styre og holde orden.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar CC, banner dere for og snakke om styring her inne nå. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Banner TheDarkSycamore-SCM for å se hva vi snakker om her inne.😉😉 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Banner Ciaran og Ciara for å se hva TheDark så. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Banner SM husket det hurra er ikke helt surete bare veldig 🤪😜😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Banner MR SPEED for nå bannet vi deg.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner N-4K0 for nå fikk vi bannet deg også.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner CC der banna jeg dere 2 ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner MR SPEED for vi synes at det er hyggelig og koselig og bli bannet av deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner Ciaran og Ciara for jeg kom inn som Mr. 24. februar 2025. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner SprengeMobil for vi gratulerer deg med å bli Mr. 24. februar 2025. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner Ciaran og Ciara for at jeg takker og bukker og neier! Nå er jeg tilbake og hører på den aller siste sendingen av Utakt på NRK P1. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner SprengeMobil for vi var ikke klar over at Utakt skulle tas av luften. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner Ciaran og Ciara for jeg hørte om det tidligere i vinter, da det ble klart at Bjørn Olav Skjæveland mottok sluttpakke. Jeg har hørt på programmet siden 2017, den gang det ble sendt på formiddagen, men ellers har jeg hørt på Utakt hver mandagskveld siden 2020. Høydepunktene i Utakt var når de testet mange forskjellige colaer fra hele verden, og uten tvil Stavangersmurfen, han fikk meg alltid til å le godt. Vemodig at Norges beste og morsomste radioprogram skal tas av lufta. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner SprengeMobil for vi har dessverre ikke hørt så mye på Utakt, for vi hører ikke så mye på NRKP1. Vi hører helst på NRKP1+ 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner Ciaran og Ciara for å helst høre på NRK P1+. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner SprengeMobil for vi ser mest på NRK1, og vi hører mest på NRKP1+📺📺📻📻 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar CC, banner dere for og være NRK entusiast. 🙃🙃 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner TheDark for å si jeg har funnet et nummer av Bladet LM jeg aldri har vært borti. Jeg husker det bladet der veldig godt, jeg lagde en forside av Bladet LM i juni 2019 da Joking kalte Lord MacVerk for "Bladet LM", dette lo sistnevnte godt av, og dette resulterte i at jeg lagde flere forsider hver uke tom. september det året. Det ble det slutt på da Lord MacVerk byttet brukernavn til N4K0. Dette er forsiden på det bladet som jeg fant, som jeg ikke kan huske å ha sett tidligere. Tror det er noen idioter der ute som har laget dette uten min, MR SPEEDs og N-4K0s tillatelse. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå