Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Ciaran og Ciara for jeg hørte om det tidligere i vinter, da det ble klart at Bjørn Olav Skjæveland mottok sluttpakke. Jeg har hørt på programmet siden 2017, den gang det ble sendt på formiddagen, men ellers har jeg hørt på Utakt hver mandagskveld siden 2020. Høydepunktene i Utakt var når de testet mange forskjellige colaer fra hele verden, og uten tvil Stavangersmurfen, han fikk meg alltid til å le godt. :rofl: :lol: Vemodig at Norges beste og morsomste radioprogram skal tas av lufta. :cry: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Banner TheDark for å si jeg har funnet et nummer av Bladet LM jeg aldri har vært borti. :hmm: 

Jeg husker det bladet der veldig godt, jeg lagde en forside av Bladet LM i juni 2019 da Joking kalte Lord MacVerk for "Bladet LM", dette lo sistnevnte godt av, og dette resulterte i at jeg lagde flere forsider hver uke tom. september det året. Det ble det slutt på da Lord MacVerk byttet brukernavn til N4K0.

Dette er forsiden på det bladet som jeg fant, som jeg ikke kan huske å ha sett tidligere. :huh: Tror det er noen idioter der ute som har laget dette uten min, MR SPEEDs og N-4K0s tillatelse.

BladetLMnummerfra2024.thumb.jpg.e681875a714117fe44494b5284430e5b.jpg

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...