MR SPEED Skrevet tirsdag kl 20:26 Del Skrevet tirsdag kl 20:26 Banner CC 2 dager 😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 20:30 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 Banner MR SPEED for vi banner deg nå.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 12:37 Del Skrevet torsdag kl 12:37 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet helt siden tirsdag kveld på å bli bannet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:56 Del Skrevet torsdag kl 17:56 Banner SprengeMobil for du måtte bare vente i 5 timer på å bli bannet av oss, vi synes at det har vært ganske stille her i tråden nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet i går, 12:54 Del Skrevet i går, 12:54 (endret) Banner Ciaran og Ciara for det ble kortere ventetid nå! Endret i går, 12:54 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Banner SprengeMobil for vi ser at nå ble det bare 5 timers ventetid.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Banner Ciaran og Ciara for å se at det akkurat nå ble mye kortere ventetid. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Banner SprengeMobil for vi er glade for at det ble mye kortere ventetid.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Banner Ciaran og Ciara for å si det var jækla glatt på gang- og sykkelveien da jeg gikk tur ut tidligere i dag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Banner SprengeMobil for all snøen og isen er borte her i Bergen, vi har hatt 12-13 varmegrader her i dag. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Banner Ciaran og Ciara for det er bra med varmegrader. Jeg har følelsen på at N-4K0 kommer innom og banner nå, for jeg så han poste i Wikipedia-leken nettopp. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Banner SprengeMobil for vi har også akkurat det på følelsen.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Banner Ciaran og Ciara for klokka ble 22:00! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Banner SprengeMobil for vi synes at kvelden er fortsatt ennå ung.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Banner Ciaran og Ciara for jeg ble først til å banne 22. februar 2025. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Banner SprengeMobil for vi gratulerer deg med å bli Mr. 22. februar 2025. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Banner C&C for de holder styr på alt her inne. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Banner Sviskepott for vi gjør vårt beste for å prøve å holde styr på ting og tang her inne.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Banner Cia for å være flinke styrere. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Banner N-4 for jeg mistenker god styreevne der også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå