Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 20:11 Del Skrevet søndag kl 20:11 Banner N-4K0 for å fortelle oss at du venter på en Legopakke, vi gjetter at du gleder deg til den pakken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 15:12 Del Skrevet mandag kl 15:12 CC, banner dere for og være NySideStarterKongen og NySideStarterDronningen. Og gir med tittelen som NySideStarterKronprinsen. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:46 Del Skrevet mandag kl 17:46 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi ser at det har vært ganske stille i denne tråden her nå i det siste. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet mandag kl 19:12 Del Skrevet mandag kl 19:12 Banner Cia for det er jækla glatt her nå pga. regn etter en uke med snø. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:16 Del Skrevet mandag kl 19:16 Banner N-4K0 for vi er glade for at mildværet endelig har komt her til Bergen nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet mandag kl 21:16 Del Skrevet mandag kl 21:16 Banner Ciaran og Ciara for jeg gratulerer dere to med å være Mr. og Mrs. Side 10764 nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 21:36 Del Skrevet mandag kl 21:36 Banner SprengeMobil for vi Takker og Bukker og Neier for det.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet mandag kl 22:28 Del Skrevet mandag kl 22:28 Banner Cia for å bukkenikkeneiesnusegomkring og fordi jeg har hentet pakka mi 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 22:56 Del Skrevet mandag kl 22:56 Banner N-4K0 for vi gjetter at du er glad for at du endelig har fått pakken din. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Banner Ciaran og Ciara for det er jeg også glad for. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Banner SprengeMobil for vi blir alltid glade når våre venner har det bra.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Spre-M, banner deg for og glise og tomle nå. 🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Banner The darkSycamore-SCM for å være trøtt nå, for vi ser at du sier deg til oss her.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden CC, banner dere for jah, jeg er dautrøtt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Banner TheDarkSycamore-SCM for å være det som vi var stor sett heletiden da vi gikk på ungdomsskolen, nemlig daudtrøtte.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå