MR SPEED Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Banner CC In the beginning Back in 1955 Man didn't know 'bout a rock 'n' roll show And all that jive The white man had the schmaltz The black man had the blues No one knew what they was gonna do But Tschaikovsky had the news, he said Let there be sound, and there was sound Let there be light, and there was light Let there be drums, there was drums Let there be guitar, there was guitar Oh, let there be rock! @N-4K0 😜😜😜😜😜😜😜 ikke klage jeg gjør det ikke da du slenger med sjefen 🙄 Endret 4. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Banner MR SPEED for vi ser at du poster kule AC/DC logoer her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Banner MR SPEED for vi Digger AC/DC.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Banner Cia for å digge vekselstrøm/likestrøm. MR SPEED skrev (17 timer siden): ikke klage jeg gjør det ikke da du slenger med sjefen 🙄 Hæ? Mener du slenger med kjeften? Når har jeg gjort det? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Banner N-4K0 for vi lurer også på det samme som du lurer på der.🤔🤔 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Banner CC han skriver det lengre opp 👎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Banner MR SPEED for vi så ikke noe sånt vi.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) N-4K0 skrev (5 timer siden): Banner Cia for å digge vekselstrøm/likestrøm. Hæ? Mener du slenger med kjeften? Når har jeg gjort det? Banner CC si til @N-4K0 ble litt feil ble irritert på @SprengeMobil for det han skriver skrev problemet kan ikke bruke så mye pc samme er det med spilling angst mobil er nesten ikke angst da så dermed basta må jeg bruke da da så @N-4K0 skrev ble terge litt til da Endret 5. januar av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Banner MR SPEED for vi håper at du har en fin kveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Banner CC ok ikke topp ikke dårlig bare helt på ræva nesten da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Banner MR SPEED for vi håper at du får det bedre snart.♥️♥️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 11:50 Del Skrevet torsdag kl 11:50 Banner Ciaran og Ciara for jeg håper også MR SPEED får det bedre. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 14:31 Del Skrevet torsdag kl 14:31 Spre-M, banner deg for og smile. 🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:58 Del Skrevet torsdag kl 17:58 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi smiler også nå.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 18:23 Del Skrevet torsdag kl 18:23 CC, banner dere for og quadruple smile nå. 🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:26 Del Skrevet torsdag kl 18:26 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi synes at å smile kan lyse opp dagen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet lørdag kl 16:53 Del Skrevet lørdag kl 16:53 Banner Ciaran og Ciara for det synes jeg også! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:53 Del Skrevet lørdag kl 17:53 Banner SprengeMobil, for vi ser at du er enig med oss i den saken der. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet søndag kl 19:43 Del Skrevet søndag kl 19:43 Banner Cia for jeg venter på en pakke som inneholder Lego 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå