Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

TheDarkSycamore - SCM skrev (På 3.11.2024 den 22.55):

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), banner dere for dere skal vel se meg streame The Evil Within også i dag, eller? 🤔😏 Begynner og streame det spillet om ca 20 minutter.

@TheDarkSycamore - SCM

så feil eller hvis du tullet skjønte ikke kan være øreverken som nesten over hvis du tullet THEAD må du bruke de her 😛😝😜:tease::p eller noen av de der hvis jeg ble sint nei trur ble sint bryr meg mye cc å oxo deg hvis jeg ikke skjønte du tullet der sorry unnskyld hvis du exe 

erta berta🤨 bruker du den exe SMILISEN tenker hm tuller han hm usikker men bruker du de da er det lettere for meg skjønne du tuller

exe

erta berta 😜da skjønner lettere da har sagt det før du må bruke de 😜😝😛 som et exe TEAD  var ikke sint bare sur kan hende var øre verken gjorde meg sur vert et smerte helvete kraftig hard øre verk sorry jesus brukt 3 til 4 esker Paracet 2 esker Ibux har 2 til her nye 

plz bruk 😛de der så jeg skjønner du tuller så slipper jeg bli sir sint på deg PLZ PLZ PLZ 😍😔

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banner CC si til @Sviskepott er mørkt der null Fiender har 8 skudd null Finder til mørkt ja måtte ladde lykta med sveive ladde greier da 👍🥰☺️❤️😃🫶😄😎

vr er som du sitter i stua du ser på tv plutselig kommer ut fra en dør du skriker hyll fu der står der med pistol  men du tar opp din pistol dreper meg så kryper roter på gulvet du løper rett på døra å da skrukker du igjen men du må finne nøklene til døra vr er som du sitter i stua 😄❤️😍🥰☺️ 

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...