Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Rapporter Del Skrevet 1. juli Banner @Sviskepott for Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli God formiddagsbanning til C&C, for nå er det snart lønsj igjen. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene håper at du hadde en god lunsj.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene håper at du hadde en god lunsj.😊😊 Jotakkebanner C&C for jeg hadde to skiver brød med knivkuttet jarlsberg på, kalverull og vanlig tillegg. Majo inkludert. Må ha det liksom. Jeg er veldig glad i alt av majones og salater med majo i. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner Majonespott for å digge majones, jeg liker det og, men må bruke lettmajones. 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene liker vanlig majones bedre enn lettmajones.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner C&C for all majones er god. Nesten. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene liker å bruke majones på laks, ørret og reker.🐟🐟🐟🐟🦐🦐😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli (endret) Banner CC Bruker majones på skinke postei oppskrift 1 pakke skinke😀 1 pakke stek😀 1 rød løk😀 de 3 med 😀 har de oppi en foodprosessor full guffe er helt fint ha opp en tube majones bland det sammen 🤙👍 ha det på brød ☺️ Endret 2. juli av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene husker at du ga oss skinkeposteioppskriften på PM, vi lagde den og skinkeposteien var skikkelig digg.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): majones på laks, ørret Høres rart ut for meg, men aldri prøvd det, så. Vanlig majones er sikkert bedre på smak, men det blir for mye fett for fordøyelsen min. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene mener røkelaks og røkeørret som er det vi har majones på.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli (endret) Banner CC tar dere å blander dere majones å ketchup da får dere dressing da ☺️☺️ Endret 2. juli av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes ikke at den komboen høres noe god ut vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes ikke at den komboen høres noe god ut vi.😉😉 Banner CC PRØVE FØRST ETTER KAN SI OM ER GOOD ☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene sier bare at vi ikke synes at ketchup og majones sammen høres noe godt ut.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner Cassidy Tvillingene for det er jeg helt enig med dem i 😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner Entern for en sånn blanding får man ikke servert nede på havnecafeen til Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner Cassidy Tvillingene for nå ble jeg lettet 😅😅😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Rapporter Del Skrevet 2. juli Banner Entern for Cassidy Tvillingene kommer nok ikke til å prøve den blandingen.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå