Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner Entern for Cassidy Tvillingene var helt blanke på JKP vi.😉😉 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner CC ingen greide det selv CC viste det uten å huske det da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner MR SPEED for N-4K0 visste svaret på JKP, men det visste ikke Cassidy Tvillingene.😊😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner Cassidy Tvillingene for det har de helt rett i 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner Entern for å bekrefte at Cassidy Tvillingene hadde helt rett der.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner CC har begynt nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene har kraftig regnvær her i Bergen nå, men vi har ikke hatt tordenvær ennå.🌧️🌧️☔☔ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner Cc slår på lokket må bang 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner MR SPEED for å kveppe Cassidy Tvillingene.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem en finfin fredag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Banner @Entern er du våken da ONE 🤙 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Banner @MR SPEED for vi er visst våkne begge to 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni (endret) Banner @Entern sove dårlig i natt var her inne 19 grader da så sovna så ringte alarmen MR SPEED sangen da for oda kom 9 ca Endret 28. juni av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni MR SPEED skrev (4 minutter siden): Banner @Entern sove dårlig i natt var her inne 19 grader da så sovna så ringte alarmen MR SPEED sangen da for oda kom 9 ca Banner @MR SPEED fordi han ikke fikk sove så godt 🥲 jeg sov godt bortsett fra at jeg våknet av at jeg måtte hoste mye kl 3 🥲 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Banner @Entern for da var det HAN som hostet flerstemt (med bass) i tretiden og holdt meg våken. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Banner @Sviskepott for det stemmer, her snakker vi flerstemt bass hosting 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Banner Entern og ler litt, for det er egentlig litt underholdene i seg selv. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Banner @Sviskepott fordi hun synes hostingen min er underholdende () 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Banner Entern fordi trestemt hosting med bass er veldig sjeldent i 2024. 👏 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Banner @Sviskepott for det har hun helt rett i, jeg et nok den eneste gjenværende profesjonelle utøveren av trestemt bass hosting i 2024 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå