Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Rapporter Del Skrevet 9. juni Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene Digger Store Kattedyr.🦁🦁🐯🐯🐅🐅🐆🐆♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni Rapporter Del Skrevet 9. juni Banner CCde er glad i STORE katte dyr jeg å dere ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Rapporter Del Skrevet 9. juni Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene elsket å se på dyreprogrammer på tv da vi var barn.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni Rapporter Del Skrevet 9. juni Banner CC jeg har sluttet å se på den søple kassa der da har tv men er feil på den nei 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Rapporter Del Skrevet 9. juni Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene sluttet å se på tv i desember 2016 da vi var 13 år gamle, for da ble tv-en vår hjemme ødelagt og vi har ikke hatt tv hjemme siden.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni Rapporter Del Skrevet 9. juni Banner CC DE SER IKKE PÅ DEN SØPLE KASSA HURRA FOR CC NÅ 👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner Speed for jeg er uenig i at TV er søppel, men det er dessverre altfor mye søppel som sendes på TV. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene har som sagt ikke sett på tv siden desember 2016, så vi vet ikke hva som går på tv lengre.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner Cia for jeg ser så lite på TV at jeg ikke har egen TV lenger 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene savner ikke tv-en vår.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner Cia for jeg savner det ikke heller, men tv er egentlig greit å ha for å kunne se film, særlig nå som den tidligere NRK-lisensen går på skatten og det ikke lenger betyr noe hvorvidt man har tv eller ikke. Man kan jo også bruke projektor og lerret, da kan man ha ganske stor "tv" uten at det tar opp like mye plass, men projektor + lerret kan sikkert komme opp i tilsvarende pris avhengig av hva man vil ha + at man gjerne må ha lydanlegg i tillegg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene har ikke sett film siden 2016 vi. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner Cia for det høres ærlig talt ut som et litt kjedelig liv, men dere om det 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene vet at vi er to kjedelige vanedyr.😉😉🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner CC de er helt altoppslukende da TRYKK HER @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner MR SPEED fordi vaner som en liker er gode vaner å ha i sitt liv. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner @Sviskepott snart den her 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Ååååå, jeg må banne MR SPEED litt nå, for det kan jeg tenke meg smaker godt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner @Sviskepott er bare ok da bilde 1 bilde 2 da men bilde 3 mye bedre spist mye… å det beste får kjøpt alle 3 på ODA da… ❤️ jeg kan ikke lage mat på omen 👎må bruke Micro mat ja ja ok da 😋 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Banner @MR SPEED for der har han skaffet seg noen HOT CHICKS😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå