Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Banner Entern for Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi ønsker deg og faren din en finfredagskveld på Lillehammer.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Banner Cassidy Tvillingene for å takke, og fordi jeg håper de også har en finfin kveld 😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Banner Entern for Cassidy Tvillingene har en fin kveld begge to, og vi er veldig glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Banner Ciaran og Ciara for nå sørger jeg for at 20. april ikke går uten en banning! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Banner SprengeMobil for nå ble Cassidy Tvillingene de to første til å banne den 21. april 2024. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner Cassidy Tvillingene for å gratulere dem med første banning 21/4/24 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april @Entern og resten av gjengen, banner deg/dere for omvendt god morgen folkens. 💤😴😴💤💤😴 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner @TheDarkSycamore - SCM for å ønske god omvendt morgen og god søvn 😊💤😊💤😊💤😴 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner @Entern bare fordi at sola nå kommer skrått inn i mitt rom og varmer min rygg faktisk. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner @Sviskepott fordi sola skinner på deg, så skyggen faller på meg, som Prøysen sang 🌝🌚🌞✨😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Syngebanner @Entern tilbake, så vi synger Prøysen tostemt på en søndag. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner @Sviskepott for nå synger vi Blåklokkevikua og Husmannspolka tostemt 🥳😁😀 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner @Entern fnisende nå, for begge sangene på èn gang blir storkaos og morsomt. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner @Sviskepott for nå ler vi begge to mens vi blander sammen sangene 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Latterbanner @Entern for morsommere enn dette har jeg ikke hatt det på en lang stund. 😄*hikst!* 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner @Sviskepott for å lage masse latter og moro i Bannetråden 😀👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner @Entern fordi han påpeker at vi ler så mye og intenst at vi nesten ikke klarer å banne lengre... lol 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her.🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Banner Cassidy Tvillingene for det er jeg helt enig i 😊😊☺️☺️👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april Banner Ent for yes we have no banana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå