Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene tror at vi alle sammen kan bli litt 1. Påskedagsurrete av og til.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Cassidy Tvillingene for det tror jeg og 🐥🐣🐤😵💫 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene tror at grunnen til surringen er at vi har litt for mange søndager på rad og rekke i påsken.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Ciaran og Ciara for jeg ble førstemann til å banne i april 2024! 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner SpeengeMobil for å gratulere han med første første april banning 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene ser at SprengeMobil er førstemann til å banne i april 2024, og det er ingen aprilspøk. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Cassidy Tvillingene for det har de helt rett i Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene fikk hvis en fulltreffer der vi.😉😉 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner Cassidy Tvillingene for nå fikk de inn en skikkelig fulltreffer Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner Ent for å bli lurt trill rundt 😵 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner N-4K0 for du mener den nyheten om sammenslåing ikke sant? 😅 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner Ent for jeg så den og lurte et øyeblikk på hva i all verden de tenker med Men nei, jeg tenkte faktisk ikke på det, men du har blitt lurt 😵 💫 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner N-4K0 for egentlig så skrev jeg «Nå ble jeg skremt 😱😱😱😱😱😱😱😱 men så så jeg datoen 1. april» men så tenkte jeg det var slemt å avsløre spøken 5 minutter etter at de postet den 😅 så jeg forandret teksten i meldingen min men så så jeg at Martelé også ble lurt så nå vet jeg ikke om det var riktig av meg 🤯😑🫥 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner Ent for å bli lurt!!!1! 😵 💫 Jeg prøvde å få deg til å tro at du ble lurt av noe annet og spekulere på hva det var, men det funker kanskje dårlig 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner N-4K0 for det var en snedig plan 😁👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner N-4K0 fordi jeg ble lurt!!!1!😵💫 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner Ent for jeg lurte meg selv!!!1! 😵 💫 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner N-4K0 for han er en skikkelig luring!!!1!😵💫 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Banner Ent for jeg ble rundtlurt av min egen hjerne!!!1! 😵 💫 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå