SprengeMobil Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Banner MR SPEED for jeg ønsker deg også en good påske. Nå skrev jeg som MR SPEED her... 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Banner @MR SPEED for jeg ønsker han og @SprengeMobil god påske 🐤🐣🐥🐰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene håper at dere alle får en fin påske.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Banner Ciaran og Ciara for jeg ønsker også dere to en fin påske. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi ønsker deg også en God Påske.🐥🐥🐤🐤🐣🐣 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner Cia for jeg ønsker dere alle en fin påske 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner for å få meg til å banne på den måten. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du forteller om hvilken måte du banner på.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem en god skjærtorsdag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner @Entern fordi han med et smil skjærer i en torsdag. 😮 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner @Sviskepott for det er jo påskekrim tid 😉 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene gjetter at du og faren din skal se på påskekrim i kveld.😊😊 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner C&C fordi dere kanskje har rett og de er veldig opptatt med det akkurat nå. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene liker å høre på påskekrim på radio vi.👂👂👂👂📻📻👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner Cassidy Tvillingene for det liker jeg også 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene synes at det var bedre påskekrim på radioen da vi var barn enn det er nå.😊😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner Cassidy Tvillingene fordi jeg anbefaler dem å sjekke ut NRK Radio appen, der er det mange gamle serier man kan høre på, bl.a. et par tre med gode gamle Varg Veum 😄😄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars (endret) Banner Entern for det skal Cassidy Tvillingene huske: Vi har Varg Veum, Philip Marlowe, Knut Gribb, God Aften Mitt Navn Er Cox og Dickie Dick Dickens som våre favoritt radiokrim hørespill.♥️♥️ Endret 28. mars av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner Cassidy Tvillingene for de har god smak i krim 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå