Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner MR SPEED for nå fikk du lyspærer av Cassidy Tvillingene.💡💡😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Cia for å bli kongen og dronningen av side 10600 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner N-4K0 for nå kronet han Cassidy Tvillingene til konge og dronning av side 10600🤴👸 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Ent for å gi meg æren for Cias kroning Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner N-4KO for å opplyse om tingenes tilstand, så søndagen blir skikkelig opplyst. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Pott for endelig fikk jeg bannet deg! 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner N-4K0 for han blir bannet nå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Spre for å banne meg klokken 10:10 i dag! Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner N-4KO for å antagelig stå veldig sent opp på en herlig søndag! Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Pott for å ta feil, jeg har litt døgnsnurr for tida og har vært våken siden 01:something 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar (endret) Banner Sviskepott for å stå veldig tidlig opp, derimot! Banner N-4K0 for å snurre døgn. Endret 25. februar av SprengeMobil Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Spre for å ikke snurre seg i døgnet. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner N-4 for å gi en KO på døgnet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Sviskepott for å få meg til å tenke på "KO-systemet" som brukes i den tysk-østerrikske hoppuka. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Spre for å tyske seg til Østerrike for å hoppe. Sviskepott skrev (41 minutter siden): Banner N-4 for å gi en KO på døgnet. Må bare legge til at det er null og ikke o 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar N-4K0 skrev (1 time siden): Må bare legge til at det er null og ikke o Å fillern, banner jeg N-4K0...for å gjøre dette med navn vanskeligere enn det behøver å være. Jeg må konsentrere meg max hver gang jeg skal skrive det der. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Pott for det er ingen fare, O eller 0 spiller egentlig ingen rolle Nullen er pga. formatet jeg skrev nicket i som er (bokstav)-(tall)(bokstav)(tall) etter noen droider/roboter i Star Wars (C-3PO, K-2SO), dog når jeg tenker meg om er det vel O og ikke null der, egentlig. Men første versjonen var N4-K0 etter R2-D2 fra samme univers, derav null. Men skriv det du vil og som er enklest 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banne N-4K0 for å forklare hvorfor han heter det. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner Spre for å oppdage at jeg er en nerd. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene synes at du er kul vi.😎😎🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå