N-4K0 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner Ent for å gi meg æren for Cias egen oppdagelse. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner N-4K0 fordi jeg liker å gi folk æren for ting 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner Æ han liker gi æren for ting TALK DIRTY TO ME 😎😎😎😎😎 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner MR SPEED og snakker dirty: "kloakktømming" er en morsom, men møkkete hobby. Var det bra eller? lol 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar (endret) Sviskepott skrev (7 minutter siden): Banner MR SPEED og snakker dirty: "kloakktømming" er en morsom, men møkkete hobby. Var det bra eller? lol Banner LEGO QUEEN ER POISON ❤️er en sang ❤️talk dirty to me❤️ Endret 1. januar av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner og takker MR SPEED for oppklaringen. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner Sviskepott fordi det er 1/1/24. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner Entern for å se at Sviskepott så at MR SPEED postet en TOPPERS låt av Poison. Det fikk meg også til å tenke på den episoden av Scrubs hvor Carla (Judy Reyes) spilte denne sangen til en komapasient, og hun sang den senere sammen med Ted (Sam Lloyd). De synger den på 3:01. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner SprengeMobil fordi Scrubs var en kjempemorsom serie og Carla en veldig kul karakter 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner Entern for å si helt enig, den var en kjempemorsom serie! Eller syns jeg Dr. Cox var en meget bra karakter. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner SprengeMobil for det synes jeg også 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner Entern for jeg har sett Scrubs igjen, hele serien gjennom november. Så nå er det House på meg. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner SprengeMobil for da har han sett nye gøy, og nå skal han se mere gøy 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner Entern for Cassidy Tvillingene håper at vi alle får det gøy og fint og bra her inne i 2024.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner CC for hadde gøy drømte om kiss 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar (endret) Banner MR SPEED fordi han drømte om KISS i natt. Han drømmer sikkert om mulig gjenforening av KISS. Jeg syns de fremtidige KISS-avatarene er helt bortkastet og unødvendig pengeslukeri. Endret 1. januar av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar SprengeMobil skrev (4 minutter siden): Banner MR SPEED fordi han drømte om KISS i natt. Han drømmer sikkert om mulig gjenforening av KISS. Jeg syns de fremtidige KISS-avatarene er helt bortkastet og unødvendig pengeslukeri. Banner SM 110% enig der du @SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner MR SPEED fordi han drømmer om KISS-gjenforening. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner Entern fordi han ikke drømmer om noen band gjenforenes. (i guess) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Banner SM Jeg gjetter på hva gjør du nå ser sport @SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå