MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner MR SPEED for å vise Cassidy Tvillingene våpen Arsenalet som du har i spillet. Banner CC se nei har flere våpen da 4 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene lurer på. hvor mange våpen har du i det spillet der??👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Banner Cassidy Tvillingene for det lurer jeg også på 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Banner Entern for da lurer du og Cassidy Tvillingene på akkurat det samme.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Banner Ciaran og Ciara for å se at Entern også lurer på det. 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Banner SM for å fortsette prat om våpen på dette stille forum. 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Banner Sviskepott for å sviske her inne. 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Banner Mobilen for å sprenge her inne. 😜 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Banner @Sviskepott for å komme og besøke oss her på dette stedet 😊 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Banner ONE si til vår eggene CC skal se etter på må bort på rema nå Endret 29. desember 2023 av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene hører at du har vært på Rema i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Banner Ciaran og Ciara for her er mine topp tre favorittalbum fra 2023: Det soleklare favorittalbumet mitt fra 2023 er uten til RAYEs debutalbum My 21st Century Blues, som kom ut i starten av februar. Helt klart genre-bending, med blant annet elementer av R&B, jazz, pop og house. Favorittlåter derfra: Hard Out Here., Black Mascara., Ice Cream Man., Flip A Switch., Five Star Hotels. (med Mahalia) En av de kuleste popstjernene ever, Olivia Rodrigo, følger opp debutalbumet hennes SOUR fra 2021 med råkule og fantastiske GUTS. Her har hun med seg flere rockelåter enn bare de to på SOUR (brutal og good 4 u). Etter en andre lytt, må jeg si at den er mye bedre enn SOUR. Favorittlåter derfra: all-american bitch, bad idea right?, get him back!, love is embarrassing og pretty isn't pretty 28. juli ga Post Malone ut sitt femte studioalbum AUSTIN, samme dag som Travis Scott ga ut UTOPIA (den hørte jeg på før Postys album). AUSTIN er det første albumet til Posty uten gjesteartister, og her har han lagt rapen bak seg. Albumet er stort sett gitardrevet, ettersom Posty har spilt gitar på hvert eneste spor der. Utenom det syns jeg AUSTIN er veldig bra, Posty lager ikke et eneste svakt album. Favorittlåter derfra: Chemical, Novacandy, Overdrive, Enough Is Enough og Green Thumb Endret 30. desember 2023 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Banner SM for nå skal jeg legge meg. Natta. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt.😴😴💤💤🥱🥱 Og vi synes at @SprengeMobil har noen flotte album som sine favoritter fra 2023.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Banner Ciaran og Ciara for å si takker og bukker og neier! Nå legger jeg meg og sover, også snakkes vi imorgen. Jeg ønsker dere to en riktig god natt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi ønsker deg også en Godnatt.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Banner CC PHOTOGRAPH DEF LEPPARD 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene sier Godmorgen vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Banner Ciaran og Ciara for å si, god morgen. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Banner SprengeMobil for å ønske han god lørdag Endret 30. desember 2023 av Entern 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå