MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Banner CB-LZ ❤️❤️❤️❤️YEAH GOOD musikk😎😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰😎😎 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 22 minutes ago, MR SPEED said: Banner CC jeg skal tenke på det skal jeg rappotere kødden eller ikke rappotere kødden tenker på det til i morgen gir meg selv 24 timer prøvde skrive rett nå noen ord var vanskelig å ord boka faen noen ganger er den et helvete å ikke helvete da har sikkert glemt noen ord er eplepsien som jeg glemmer sette inn ord @Quakecry husk nå @Quakecry opp til deg forsetter du rapotere ja vet vanskelig nå hjalp mobilen meg da innrømmer en ting nå var det ord boka som hjalp å huske er et helvete sannheten du er DRID LEI DEN DÅRLIG HUKOMLEN faen er helvete dritt Hadde lyst å skrive et stygt ord men sletta det var er ikke pent jeg prøver å prøver å skrive rett da men 😡den er til ordblindheten min å eplepsien min Åsen skriver det ordet riktig eplesidereddik nå var ord bok inne igjen da jevla tufs den ord boka da Tenker det er mer i det for deg å ta til konstruktiv kritikk. Er ikke snakk om å slutte å skrive, bare at du prøver å bruke mer tid på innlegget før du trykker send slik at det blir lettere og forståelig for oss andre å lese. Det er et forum og vi utrykker oss kun skriftlig her. Ikke bare en privat samtale med deg og CC. Men, men, banner for det jeg! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Banner Quakecry for Cassidy Tvillingene tenker at vi lar dette ligge nå vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Banner CB LZ Oversatt communication breakdown LED ZEPPELIN 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig bra.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem og alle i tråden god morgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Banner ONE. GOOD morgen liker du syv sover klubben her 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene sier Godromjul vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Banner CC DE sier jeg logger av nå ODA SNART 😃 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Banner MR SPEED for nå har Cassidy Tvillingene logget på igjen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ha logget på igjen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene håper at du har hatt en fin jul, og at du har en fin romjul nå.🎄🎄 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Banner Ciaran og Ciara for å si, det har jeg. Jeg håper også at dere to har hatt en fin jul, og en fin romjul nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Banner SprengeMobil for det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi har hatt en finfin jul og vi har en finfin romjul nå.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Banner Ciaran og Ciara for det liker jeg også å høre fra dere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Banner SprengeMobil for nå teller Cassidy Tvillingene ned dagene til 2024. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Banner CC da oste grill med lompe 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene hadde Pølser og Pommes Frites til middag i går vi.🌭🌭🌭🌭🍟🍟 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Banner CC de er sultende da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå