Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
22 minutes ago, MR SPEED said:

Banner CC jeg skal tenke på det skal jeg rappotere kødden eller ikke rappotere kødden tenker på det til i morgen gir meg selv 24 timer prøvde skrive rett nå noen ord var vanskelig å ord boka faen noen ganger er den et helvete å ikke helvete da har sikkert glemt noen ord er eplepsien som jeg glemmer sette inn ord

@Quakecry husk nå @Quakecry opp til deg forsetter du rapotere ja vet vanskelig nå hjalp mobilen meg da innrømmer en ting nå var det ord boka som hjalp å huske er et helvete sannheten du er DRID LEI DEN DÅRLIG HUKOMLEN faen er helvete dritt 

Hadde lyst å skrive et stygt ord men sletta det var er ikke pent jeg prøver å prøver å skrive rett da men 😡den er til ordblindheten min å eplepsien min Åsen skriver det ordet riktig eplesidereddik nå var ord bok inne igjen da :cry: jevla tufs den ord boka da 

Tenker det er mer i det for deg å ta til konstruktiv kritikk. Er ikke snakk om å slutte å skrive, bare at du prøver å bruke mer tid på innlegget før du trykker send slik at det blir lettere og forståelig for oss andre å lese. Det er et forum og vi utrykker oss kun skriftlig her. Ikke bare en privat samtale med deg og CC. Men, men, banner for det jeg! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...