Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, MR SPEED said:

Banner CC som cola halolikkers må ha det vær dag ellers dritt trøtt på kvelden sier takk til korken å  flaske pr dag synes du det er mye NEI JEG DRAKK FØR ca 6 store flasker pr dag nå 1 stor flaske å glass cola da å da korke nei den dritter jeg i bruker sinne smeller på skrur da driter i den korken

Banner MR speed for jeg synes han burde bruke litt mer tid på å skrive innleggene sine, før han poster dem. Blir veldig vanskelig å lese. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Banner @Quakecry for Cassidy Tvillingene synes ikke at man skal kommentere skrivingen til brukere som har dysleksi, sånt synes vi både er frekt og unødvendig.:yes::yes:

Og vi banner også MR SPEED for vi digger den musikken som du liker.😍😍🤩🤩

Endret av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (3 minutter siden):

Banner MR speed for jeg synes han burde bruke litt mer tid på å skrive innleggene sine, før han poster dem. Blir veldig vanskelig å lese. 

THAT’S THE WAY I WANNA ROCK N ROLL 

TOO FAST FOR LOVE 

LOOK WHAT THE CAT DRAGGED IN

🤪😝🤪😝🤪😝👍😜❤️

glemte 

ROCK AND ROLL YEAH 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Banner @Quakecry for Cassidy Tvillingene synes ikke at man skal kommentere skrivingen til brukere som har dysleksi, sånt synes vi både er frekt og unødvendig.:yes::yes:

BaNnEr TuSEn 👍👍 talk 

@Quakecry

prøver da å da er ikke lett er et helvete IKKE skrive er et som er helvete å skrive prøver blir sikkert feil tomat shetsup er sikkert feil har ikke peilen på Åsen jeg skriver så er det den jevla ord boka i mobilen den skal rette å rette prøver å prøver er som sangen Til ACDC HIGWAY TO HELL ER FOR Meg å prøver ikke bli sint men ADVARER der plz Som SANGEN T.N.T av ACDC da 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
25 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner @Quakecry for Cassidy Tvillingene synes ikke at man skal kommentere skrivingen til brukere som har dysleksi, sånt synes vi både er frekt og unødvendig.:yes::yes:

Og vi banner også MR SPEED for vi digger den musikken som du liker.😍😍🤩🤩

Det er ikke frekt på et forum å påpeke forbedringer som gjør det lettere. Det er om å gjøre det mer forståelig. Har man utfordringer er det bedre å bruke litt mer tid på innlegget. Ellers blir det veldig vanskelig å lese. 

Endret av Quakecry
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner Quakecry for Cassidy Tvillingene synes uansett ikke at man skal kommentere skrivingen til de som er ordblinde og har dysleksi, vi mener at det står litt om det i retningslinjene her på forumet også.:yes::yes:

Banner dere fordi det er i forumet regler om å utrykke seg, og når man skriver helt uforståelig så blir det kjempevanskelig.

Lenke til kommentar

Banner Quakecry for Cassidy Tvillingene ser at det ikke er ok for MR SPEED at skrivingen hans blir kommentert, og det har han gitt tydelig beskjed om her. Så derfor synes vi at det skal respekteres. Og at det ikke blir kommentert mer på det, for sånt skaper bare dårlig stemning her inne og det vil ingen ha.😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar

Banner CC jeg skal tenke på det skal jeg rappotere kødden eller ikke rappotere kødden tenker på det til i morgen gir meg selv 24 timer prøvde skrive rett nå noen ord var vanskelig å ord boka faen noen ganger er den et helvete å ikke helvete da har sikkert glemt noen ord er eplepsien som jeg glemmer sette inn ord

@Quakecry husk nå @Quakecry opp til deg forsetter du rapotere ja vet vanskelig nå hjalp mobilen meg da innrømmer en ting nå var det ord boka som hjalp å huske er et helvete sannheten du er DRID LEI DEN DÅRLIG HUKOMLEN faen er helvete dritt 

Hadde lyst å skrive et stygt ord men sletta det var er ikke pent jeg prøver å prøver å skrive rett da men 😡den er til ordblindheten min å eplepsien min Åsen skriver det ordet riktig eplesidereddik nå var ord bok inne igjen da :cry: jevla tufs den ord boka da 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...