TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Mr-$, banner deg for å like den brune julebrusen. Rød julebrusen er den beste. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner THED ja den brune er jo bedre en røde da 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene er helt enige med deg brun julebrus er best.👍👍 Vi synes at rød julebrus er helt pyton.👎👎 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner Ciaran og Ciara for å si et ord som får meg til å tenke på pytonslange, Monty Python og Pytonblad. 1 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Banner Cassidy Tvillingene for jeg synes også den brune er best men jeg liker den røde og🤎❤️Banner også SprengeMobil for gøy med gjensyn med Pyton 😀😀 Endret 19. oktober 2023 av Entern 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner Entern for å bruke mye mindre tid på å skrive sin post enn min istad. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er to skikkelige Monty Python-fans.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å være to skikkelige Monty Python-fans (det er jeg også ), og kanskje ha lurt på hvorfor jeg ikke var her igår kveld. Det er fordi jeg var på konsert med Sigrid på Studenthuset Driv i Tromsø. Det ble tredje gang jeg har sett henne live, etter Rakettnatt (også i Tromsø) ifjor og NEON-festivalen i Trondheim i sommer. Tromsø-artisten Sasinia varmet opp. Hun ble valgt ut gjennom et samarbeid med NRK P3s Urørt, hvor mange ukjente artister får varme opp på flere av konsertene denne høsten. Sigrid leverte også denne gangen. Endret 19. oktober 2023 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er to skikkelige Sigrid-fans.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner Ciaran og Ciara for å være to skikkelige Sigrid-fans, i likhet med meg. Jeg har digget henne siden jeg var 15 år gammel, og jeg har også begge albumene hennes, Sucker Punch og How to Let Go på både CD og vinyl (sistnevnte signert), førstnevnte har jeg også på kassett. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har digget Sigrid siden vi var 13-14 år gamle.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ha digget Sigrid siden 2017, sånn cirka. Samme her hos meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner SprengeMobil for da ble du og Cassidy Tvillingene Sigrid-fans omtrent på samme tid. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt Sigrid-fans omtrent på samme tid som meg. Jeg har nå laget meg ostesmørbrød med ost og skinke, og så et glass appelsinjuice. Snart skal jeg fyre ut Lil Yachtys nyeste album Let's Start Here i spilleren hos meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner SprengeMobil for det høres godt og koselig ut, Cassidy Tvillingene har akkurat spist den andre runden vår med Fish and Chips i kveld.🐟🐟🍟🍟 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ha spist sin andre runde med Fish and Chips i kveld. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har torsdag som vår Fish and Chips dag.🐟🐟🍟🍟 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ha Fish and Chips på torsdager. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker å kose oss. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Banner Ciaran og Ciara for å si det gjør jeg også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå