N-4K0 Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner Speed for å takke og bukke, nikke og neie. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene sier Godmorgen.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner CC jeg venter post i post kassa min men nei 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Mr-$, banner deg for å snakke om postkassa si nå. Er den interessant og se på da? 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 (endret) Banner TEAD Jeg Kjøpte tour pro 2 på elkjøpe venter en kvitering fra elkjøpe mista min sletta kasta den arg tufs jeg er da idiot meg husker ikke den ble av da øre proppen til venstre øre er lyden full guffe guffe høyre øre propp er lyden på bånd må til elkjøpe reparert eller få nye sånn skal ikke være lappen kommer i postkassa hvis ikke da ringer elkjøpe igjen da Tour pro 2 😃👍 Endret 9. september 2023 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner MR SPEED for nå hører Cassidy Tvillingene at sengene våre roper på oss.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner syvsover X2 GOOD NATT sendes en søt god natta hilsen putte dynne da å sovemedisin trenger dere ikke holder dere har promp promp da får dere ikke sove GOOD NATT SØTE TWINS DA 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner MR SPEED for nå er Cassidy Tvillingene våkne.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner Cassidy Tvillingene fordi de er våkne denne lørdagskvelden 😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene er glade for at du tok deg en tur innom denne leken her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner Cassidy Tvillingene fordi jeg ville hilse på dem i denne tråden her 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene setter stor pris på å få besøk av deg her.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner CC vet ikke hva som skal skrives da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner MR SPEED for det vet ikke Cassidy Tvillingene heller alltid.😉😉👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner CC de bildene for moro….er for mørkt nå skrue den er mørk nei bilde ble helt ok se dritt bilde da 😞😞se selv lover mere i morgen nei 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene gleder oss til å få se flere bilder fra deg i morgen.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner CC Jeg en optimist Spoiler Jeg står i mørke og skimter lyset i det fjerne Det er så kaldt jeg søker varme fra en stjerne Jeg tenker opp når jeg er nede for jeg er en Optimist Jeg har et håp hver gang jeg går omkring i blinde Det finnes en sol i oss som snart skal begynne å skinne Som får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen Jeg har en drøm at vi tar vare på hverandre Og gir det beste i oss selv til alle andre Jeg tenker opp når jeg er nede om å om å om igjen Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Jeg er en Optimist Jeg har en tro jeg har ett mål som jeg skal finne Jeg har en kraft og det er viljen til å vinne Det får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen Vil at livet blir en dans i lyset En dans for håpet og en dans for gleden En dans i frihet og en dans for freden Det skal gåååååååååå Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Jeg er en optimist 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene er to skikkelige Jahn Teigen-fans.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner CC ROMPA MI ENSTE DERE INTRISERT I ER ROMA MI 🤪🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du tøyser fælt her inne i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå