MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner CC showet er i gang Har du ventet lenge på at noe skulle skje Ble du glad da du så plakaten på hjørnet Sprang du ned til byen og kjøpte deg billett Fikk du første rad , eller ble det felt c Satt du sammen gjengen , tømte en kasse booze Sjanglet dere til salen i en herlig rus Showet er i gang Natten skal bli lang Gang på gang på gang (og) hele salen sang: Showet er i gang Står du foran scenen , vil du følge med Eller sitter du bak for og se på damer Er du varm og fuktig , eller kald som is Hvis det er for høyt kan du snu og gå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene digger TNT.😍😍🤩🤩🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene digger TNT.😍😍🤩🤩🥰🥰 Banner CC BAND Vil du bli medlem i den harde flokken Og gi din stemme og sjel til heavyrocken Uniformen er dongery og skinn Bare badges er i tøy eller tinn Vi gir deg en hard natt Det skal bli varmt & hardt! Dag og natt, varmt & hardt Vi har vært trofaste siden 1970 Alle ga seg, men vi var like heavy Vi ble glemt, det kom punk og disco Men vi lo sist og best, det ble fiasko England tente på nytt i '79 "Teasers from Barnsley" and AC/DC Det ble moderne med langt hår og lær I gamle jeans er vi samlet i en hær 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at du poster knallbra musikk her inne.😍😍🤩🤩🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner CC TAKK TAKK CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at du har skikkelig bra musikksmak.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner CC synes jeg å cc 😜 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Mr-$, banner deg for jeg har enda ikke fått bannet @Quakecry. 😳😳😟 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner THED du må komme mere inn i forumet da lider selv i varmen MEN pokker unnskyld lider jeg å men lar ikke stopp å skrive her er @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) å jeg jeg savner deg her da en post om dagen da 😁😁 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 59 minutes ago, MR SPEED said: Banner THED du må komme mere inn i forumet da lider selv i varmen MEN pokker unnskyld lider jeg å men lar ikke stopp å skrive her er @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) å jeg jeg savner deg her da en post om dagen da 😁😁 Banner MR SPEED for at han er litt vanskelig å forstå til tider! 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Quakecry skrev (27 minutter siden): Banner MR SPEED for at han er litt vanskelig å forstå til tider! Banner Q YES enig der du men grunnen jeg er ord blind da litt vanskelig å finne riktig ord men gir meg ikke prøver prøver å skrive riktig å jeg har eplepsi jeg glemmer fort sette orda riktig da 😁 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner MR SPEED for å ha postet mye TNT lenger opp på denne siden. Disse har jeg sett live 11. juni på Trondheim Rocks. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner SM leste på nett SM det var ikke mye bra PS SM plz ikke bli sur prøver ikke nå å terge ok har jo aldri vert på rocke konsert er sinn grunn da epilepsi min som gjør er for mange idioter der oxo ikke DEG da SM glemt en ting skulle skrive ok ferdig 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 (endret) Banner MR SPEED for å ikke ha vært på en rockekonsert, og å presisere at det er ikke er snakk om å enten gjøre undertegnede sur eller å terge undertegnede. Edit: Jeg leste anmeldelsen til Adresseavisen bare dager etter Trondheim Rocks, de ga TNT terningkast 3. Det er jeg helt uenig i til å være Trondheimsband. Edit igjen: Jeg er ikke sur eller har blitt terget på noen som helst måte, jeg bare så at du postet TNT og da måtte jeg dele med dere at jeg har sett TNT, bestående av Ronni Le Tekrø, Tony Harnell, Morten "Diesel" Dahl og Sid Ringsby. Endret 25. juni 2023 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner SM det var ment var litt dum i txt da 😁 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Mr-$, banner deg for han har sett meg streame i dag på min YT-kanal. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner LITTEL LOVER 😜😜YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Mr-$, banner deg for å bekrefte at han faktisk gjorde det. 🤗🤗🤗 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 (endret) Banner THED hææææææ gjorde hva daTHED THED THED 😜LITEL LOVER😜er en ACDC SANG DA fra Debut albumet til ❤️❤️❤️❤️ACDC ❤️❤️❤️❤️ Endret 25. juni 2023 av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene Megadigger AC/DC.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå