Entern Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for Cassidy tvillingene er alltid snille 💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene synes også at du alltid er snill og grei.💚💚 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner Cassidy tvillingene for de gjør alltid Entern glad og blid 💚💚 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner Entern OG C&C for at jeg tusler ut av skyggen og sier hei, enda jeg ikke hadde tenkt å gjøre det. Klem til alle sammen. 😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner @Sviskepott for å gi en god klem tilbake😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner Entern for å bare gi en på ene kinnet. Jeg må ha en til på andre siden for å komme i balanse. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner Sviskepott for å spise svisker nå, nå som jeg er tilbake etter å ha sett Real Madrid slå Liverpool borte i Champions League med 5-2. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner SM for å forsøke å hjernevaske meg med sånn derre foppallprat. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 (endret) Banner Sviskepott for å påstå at jeg hjernevasker h*n, når jeg må fortelle hva jeg gjorde i mellomtiden når jeg ikke var her. Endret 21. februar 2023 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gjetter at du har storkost deg med fotballkamp nå i kveld.⚽⚽🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner SM for å komme med en troverdig forklaring, sånn egentlig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner Sviskepott for å bomme på Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 DobbeltBanne C&C bare fordi de snek seg innimellom mitt svar til SM. 😛 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner Sviskepott for å bomme på Ciaran og Ciara. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner SM for å muligens ha kastet et teppe over dem, så jeg ikke kunne seg dem. 😕 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner Sviskepott for å se at Cassidy Tvillingene ble Mr. og Mrs. Snikendeullteppe her i sted. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ha rett i at jeg storkoste meg med kampen mellom Liverpool og Real Madrid, og de to får dermed nattas første fulltreffer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Banner SprengeMobil for du kan sikkert gjette at Cassidy Tvillingene ikke er så fornøyde med resultatet i den fotballkampen.😉😉 Og vi Takker og Bukker og Neier for fulltrefferen fra deg.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for jeg gjetter at dere to ikke er så fornøyde med resultatet, som gir et litt dårlig utgangspunkt for returoppgjøret 15. mars. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2023 Banner SprengeMobil for å gjette riktig, siden Cassidy Tvillingene er Liverpool-fans så er vi ikke fornøyde med resultatet av denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå