Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene snakket med Entern på KG i går kveld. Han er sliten han var ute med kompiser på fredagskvelden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 CT, banner dere for å nå er de munnen til Ent. 🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Entern fortalte det til oss, han er en av Cassidy Tvillingene sine tre beste forumvenner på KG. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Banne fri kommentar Er dritt møkka lei forumet nå nei forsvinner ikke her fra da kommer til bake kommer da å da å skriver men etter 22 februarer da kommer PS VR 2 da å da tar enda lengre tid se meg da må ha lenge pause ps kommer til bake da en gang i frem tiden vi ses da dere åååååååå lei nå😡 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Mr-$, banner deg for han skal ta seg en pause fra Diskusjon.no. Det er lov det. ☺️ Du blir dypt savnet da. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kommer også til å savne MR SPEED. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å savne MR SPEED, det gjør jeg også. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Spre-M, banner deg for han har ikke sett på streamen min i dag, slik @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har. 🎮🎮🙃 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Banner TheDark for å påstå at jeg ikke har sett den. Jo, jeg har sett den. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Spre-M, banner deg for å ha sett den. 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene storkoste oss skikkelig med søndagsstreamen din i kveld.🥰🥰🎮🎮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 CT, banner dere for de syns det var et rå kult spill. 😎 Tenker jeg rett? 🤔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gir deg full Jackpot på den.🏆🏆 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 CT, banner dere for å gi meg Jackpot nå. 🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha mottatt Jackpot av de selveste Cassidy Tvillingene Ciaran og Ciara.🏆🏆👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 CT, banner dere for å ha ventet i 5 hele timer for å bli bannet av noen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene skal hilse deg ifra Entern. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 CT, banner dere for i dag hadde jeg med meg selv. Dere skal slippe detaljer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være så anstendig og spare Cassidy Tvillingene for saftige detaljer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 CT, banner dere for å være helt saftig her nå. 😝😜😛 PS: Søndagen/starten av mandagen har alltid vært min ha seg dag. Avhengig av hvor røff jeg er og da. Hvis det skjer, da har jeg en ukers pause. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå