MR SPEED Skrevet 25. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2023 BANNER CC DE SE FANTASI Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2023 Mr-$, banner deg for å ha evnen til å se fantasien til CT her nå. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2023 Banner MR WOOZY NÅ ER HELT WOOZY NÅ GRATIS WOOZY🤪🤪🤪🤪🤪🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene håper ikke at du får tungestrekk nå, siden du rekker tunge for harde livet her inne nå.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å se at MR SPEED rekker tunge for harde livet her inne. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så den tungerekkeaktiviteten til MR SPEED her i sted.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 CT, banner dere for å flørte med @SprengeMobil begge to. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for du skulle bare ha visst hvor mange som Cassidy Tvillingene flørter med på KG.🤣🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 CT, banner dere for de har ikke hatt et uhell i går når de lagde middag, slik jeg hadde. Jeg klarte selvfølgelig kutte av en liten del av min høyre tommel neggel. Det gjorde ikke vandt på ingen måter, men jeg så det skjedde. Begynte å blø og alt. 😨 Stakkars min høyre tommel. 🥺🥺 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har også hatt det uhellet der flere ganger men med skreller når vi har skrellet gulrøtter og poteter. Det gjør ikke så vondt men det blør en del.😱😱🩸🩸 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) CT, banner dere for å blod'e ut helle siden her nå bagge to. 😜🥴😛🥴😝🥴🤪 PS: Dere syns ikke synd på min høyre tommel. 🙄 Endret 26. januar 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes veldig synd på din høyre tommel, så her får både du og tommelen din virtuelle klemmer fra oss.🤗🤗 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 CT, banner dere for nå ble tommelen min veldig glad. 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene liker at du heller har en glad tommel i stedet for en trist en.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 CT, banner dere for, sjekk dette. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at denne videoen var både søt og morsom.🥰🥰🤣🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 CT, banner dere for å snakke om en video som ikke eksistere. Med andre ord, dere snakket i nåtid ikke i fortid. Denne = er nåtid. Den = fortid. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har aldri brydd oss om rettskriving, men vi takker for opplysningen.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 CT, banner dere for det er viktig i enkelte tilfeller. 🙃🙃 Men, jeg skal ikke leke norsk lærer for ekstremt mye. 🙂🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene lærte ikke helt å skrive riktig, fordi vi skulket i litt for mange av norsktimene som vi hadde på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå