MR SPEED Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 (endret) Banner THED. så det på vg da 😢 Endret 3. januar 2023 av MR SPEED Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner MR SPEED for å ha lest nyheten på VG. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Spre-M, banner deg for å lese VG. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner TheDark for å ikke lese VG, for han leser Dagbladet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 SPre-M, banner deg for å tro at jeg foretrekker Dagbladet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner TheDark for å si, det stemmer jo siden du bannet meg for å lese VG. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Spre-M, banner deg for å svare meg hver 1 time i denne tråden nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 BannerTHED DEN HER DU MENER THED 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner MR SPEED for å vise skjermdump av logoen til Dagbladet, tatt med en iPhone. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at det snakkes om VG og Dagbladet her inne nå vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å se hva det snakkes om her inne nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så nettopp det vi.👀👀😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de to så nettopp det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner SprengeMobil for å ha sett bekreftelsen til Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 CT, banner dere for nå er de bekreftelsejenta og bekreftelsegutten. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene avkrefter ikke det vi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 CT, banner dere for jeg har hatt en Twin Paranormal maraton i dag. 4 videoer etter hverandre, ca 1 time hver av dem. Disse YT videoer har jeg sett, holder på å se den siste videoen akkurat nå. 👻👻👻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Banner MR SPEED for TheDarkSycamore-SCM har sett på noe som Cassidy Tvillingene ikke tør å se på.👻👻😱😱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 (endret) CT, banner dere for å være to småe kyllinger atter en gang. 🥴🥴 Endret 3. januar 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå