SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg nattas andre fulltreffer. Takker og bukker og neier nok en gang! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9952.👑👑 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gratulere meg med å bli sidestarterkonge av side 9952 nå. Takker og bukker og neier! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du fikk deg litt ekstra trim i natten vi.🏃♂️🏃♀️🌃🌃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 Bannefri kommentar: Hadde vært greit at dere @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kan roe litt ned med gratulasjonen. Hvis ikke, da poster jeg bare skjeldnere og skjeldnere. 🙄🙄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vil ikke at du skal poste sjeldnere og sjeldnere så derfor slutter vi to med gratulasjonene våre nå, hvis vi to ikke klarer å slutte med det: Da slutter vi å poste i Bannetråden v3. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 CT, banner dere for jeg sa ikke at dere skal slutte. Sa at dere skal bare roe ned. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for det føltes sånn for Cassidy Tvillingene at vi måtte slutte med det, men vi skal ikke komme med flere gratulasjoner her i Bannetråden v3 før etter nyttår.🙅♂️🙅♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 CT, banner dere for å oppfatte noe helt annet enn det hva jeg sa. 😳 Det er lov. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vil ikke at noen skal bli sinte eller sure på oss, så derfor ser vi på det med å slutte å komme med gratulasjoner her inne på en stund som en liten pris å betale.💰💰💸💸 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at TheDark vurderer å forlate Bannetråden v3 selv om han er uskyldig og dermed ikke har gjort noe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Spre-M, banner deg for jeg savner variasjoner av starten av ny side. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner TheDark for å savne variasjoner. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner SprengeMobil for da må Cassidy Tvillingene gå i tenkeboksen begge to, sånn at det blir variasjoner her.🤔🤔 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha gått i tenkeboksen allerede. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene tenker så det knaker vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner Ciaran og Ciara for å tenke så det knaker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner SprengeMobil for nå har Cassidy Tvillingene tenkt ferdig, og vi to er kommet frem til at vi skal prøve vårt beste. Men at det som skjer det skjer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha tenkt ferdig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2022 Banner SprengeMobil for nå er Cassidy Tvillingene Ferdigtenktgutten og Ferdigtenktjenten.🤔🤔👱♂️👱♀️👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå