SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet for å geipe med fingra i øra. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Banner MR-OTTR for ikke gjøre det nå.....trykk her Endret 21. desember 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi jeg gjorde det nå Trodde det var LDR Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Off'en for å trykke på trykk her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å ta helt feil, han trykte her Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner alle her hvis du har ps4 se her trykk PlayStation VR + Camera v2 + VR Worlds (Hardware) 2190.kr Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Dr. Kjærlighet for jeg er helt ferdig med CDON.no nå. Kommer aldri til å bestille der mer, etter demme idiotiske post system. Qliro som dem heter, har faktisk ødelagt min kjærlighet for CDON.no. Men dermed sagt kan dere fint trykke her. Og her, og her,... ...og her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DenMørkeSpire fordi jeg bestiller jo på CDON.no helt uten problemer, der bestilte jeg jo de resterende platene til Lana Del Rey (Ultraviolence, Honeymoon og Lust for Life) i høst Men ellers bestiller jeg jo plater hos Platekompaniet. Du kan fint trykke her, her, her og her Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner MR-DS Qliro er ikke postsystem men inkasso byrå som klarna er hva er feil der da forklar det er du snill Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Banner Dr. Kjærlighet, de siste gangene jeg har bestilt fra CDON.no etter at dem byttet "postsystem" eller inkasso byrå som du kaller det for, så har regningen alltids kommet/registrert i siste liten. Ofte, noen dager etter betalingsfristen. Svært irriterende, sånn var det ikke før. I tillegg opplever jeg at når pakken blir sendt ut, og kommer frem, da må jeg alltids dra ca 5 mil for å hente pakken, på Pickup Point. Jeg har prøvd å endre adressen, sliter veldig å få det til. Pickup Point har sagt til meg at jeg må høre med levrandøren CDON.no for å endre adressen, men når jeg går inn på CDON.no sin side og ser dem har ikke det systemet. I tillegg hendvente CDON.no tilbake til Pickup Point sin siden når jeg spurte dem. Med andre ord, jeg er dritt lei dette. Alle nettbutikker med Qliro systemet for bare ryke og reise. PS: Jeg blir fysisk sint når jeg snakker om dette, det er ikke noe tull. Endret 21. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å skrive masse ord. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Banner Off'en for at Dr. Kjærlighet fikk meg til å skrive i stad. Funfact: Qliro er faktisk blidt både hatet og elsket. https://no.trustpilot.com/review/qliro.com Endret 21. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner MR-DS jeg ønsker dere alle som ser det her en riktig good jul. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Ringer Dr Kjærlighet fordi god jul Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Banner mr-ottr kjøpt meg Playstation Classic (Hardware) for 299.kr bare for et spill ******** **** Director's Cut Endret 21. desember 2019 av Calling Dr Love Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Off'en og Dr. Kjærlighet for å si God Jul i forskudd. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DenMørkeSpire for å banne to brukere i ett innlegg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner DOFFEN for han banner 1 ikke 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner Ringer Dr Ærlighet for å kalle meg Doffen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Banner BOOMER DET GJØR JEG IKKE DA Spoiler Jeg kaller deg nå BOOMER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå