Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Nath fordi Craxmerax, har du kommet for å drepe bannetråden også, var ikke nedtelling tråden nok? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Aalton fordi tråden blir ikke drept når du er her. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Nath fordi Craxmerax kan få ta over, jeg skal sove Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) banner aalton fordi: Banner Crazyjoey fordi Du får ikke lov til å poste her lenger. Kommentarer tas på PM. greit det Nathalie. Får se hvor lang tid det tar før du angrer. Og en anen ting, har du lest førstepost? Det står klart og tydelig der: - Ingen andre skrifttyper eller størrelser er tillatt. Advarsel- og notiskoder er ikke tillat. Skal dere leke med koder, så er denne kategorien noe for dere. Endret 18. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Crazyjoey fordi unnskyld, jeg bare tulla. Forresten; Alle bryter retningslinjene hele tiden. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Nathalie for rettningslinjene skal følges av alle! Om en bruker bryter retningslinjene bør du rapportere det. BAre for den brukeren bryter det, behøver ikke du eller andre brukere å bryte den. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Banner Joey fordi nath er glad i å ri, på regler. Jeg måtte.. Og hobby-moderering er lite populært i posten, bruk rapport knappen for slikt, kjedelig å lese. Endret 18. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner aalton for hva mener du er lite populært hvor? Tenkte du på innlegget nathalie skrev? Jeg kommenterte det og sa ifra om reglene, så hun var klar over det. Det er ikke min jobb, jeg vet det, og innlegget er rapportert ja. eller blir rapportert nu.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Joey fordi er det virkelig såpass viktig for deg at du gidder å rapportere slike ting? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner kammi for jeg rapporterer alt som er imot reglene. Har du noe imot det? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Joey fordi nei, har jeg sagt det? Jeg lurer bare på hvorfor det er såpass viktig for deg. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Kammi for jeg følger reglene og ønsker at andre også skal gjøre det. Er det noe rart jeg har søkt om å bli veileder? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Forresten; Alle bryter retningslinjene hele tiden. Jasså? Må jeg banne alle da? ^^ 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Jarmo for du får ta de på fersken! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Crazyjoey fordi Jarmo var innom, disse taggene skal bare brukes av våre folk Kommentarer tas på PM. Bump! 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Jarmo for hadde ikke jeg sendt inn en rapport hadde vel ikek du funnet innlegget med det første? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner CJ fordi ting går alltid ut av kontroll når jeg ikke er her. Sukk. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Latias for neida, det er ikke din feil. Jarmo søkte deg forresten. Han leter etter deg, tror kankje han skulle snakke med deg, leste det i en anen tråd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Banner Joey fordi hvilken tråd? Hva har jeg gjort? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Banner Latias for jeg tror ikke det er noe galt. Står noen sider tilbake i "Kan vi poste 150 innlegg før forumveileder, moderator eller administrator poster?" på side 90. Endret 18. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå