After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg er ferdig med å spille. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti for jeg sliter med magen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi god bedring. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti for å skremme meg med avataren sin. Hva skjer her egentlig? Skal ikke dette være en koselig leketråd hvor man er venner? Det har vært veldig mye drama og krangling de siste dagene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Banner Runar fordi hva har hendt de siste dagene? Jeg har vært på hytten og kom hjem ca. kl. 20:00 i dag/ettermiddag/kveld. Endret 8. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti for jeg går å legger meg så blir magen bra til i morgen,bare spist noe jeg ikke tålte,oggså må jeg jo opp med sønnen i morgen Nattaklem Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene for at hun skal sove godt! Glimti: Du ser ikke noe galt/uvanlig med innleggene fra toppen av denne siden og nedover, f.eks.? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Runar fordi nattaklem til Nesa_til_Nuffene. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Banner Glimti for hvis det er noe uvanlig så er det at jeg har spist noe med melk å fåt vondt i magen. sove godt dere to også Nattaklem vennen Endret 8. mai 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg skal koke litt brun saus og noen kjøttkaker snart. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Runar fordi jeg har vært på reisefot mye av dagen og bare fikk en diger pølse samt noen cola på bilturen så har bare hatt det samt brød og egg til frokost i dag så det jeg har igjen her må jeg ha selv. Glimti: Du ser ikke noe galt/uvanlig med innleggene fra toppen av denne siden og nedover, f.eks.? Med tanke på hva som har vært skrevet her tideligere, nei. At folk klager over magesmerter og så blir ønsket god bedring finner jeg ingen ting galt med. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti for å ikke ha nok mat til å kunne dele med en sulten moderator. Nå var det vel ikke magesmertene jeg tenkte på, men ettersom du så glatt ignorerer det skal jeg ta hintet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Runar av tre årsaker: 1) For å ikke spise selv ettersom du er sulten. 2) Fordi jeg ser du har skrevet i skoletråden. 3) For å mene at noe er galt i tråden nå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti for å banne meg tre ganger i samme innlegg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Runar for å ikke verdsette originalitet. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti fordi gratulerer med 14.000 innlegg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi takk. Pleier alltid å opprette en ny tråd for slike innlegg, men glemte det nå. Uasnett er det ikke så viktig og jeg hadde ikke noe nytt å skrive om nå heller. Har glemt det en gang før og. Endret 8. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti for å glemme å gratulere seg selv med en ny tråd. Hurra for deg! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Runar fordi forumet var nede og fordi takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå