After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Banner Runar fordi planlegger noen tidelig eller sen kveld? Endret 8. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Banner Glimti for at nå blir det snart paipizza. Endret 8. mai 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Datasmurf fordi kos deg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Sjur fordi paipizza faktisk. Kos deg da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Latias for å ikke alltid bruke brukernavnet på folk. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Datasmurf for Latias nei jeg ringte politiet,dem holdt på i flere timer å leite etter jhenne,så ringte henne å jeg hørte ett hyl også var det stille. Ho endte på psykiatrisk,men jeg får ikke se henne eller noenting. Værste var at jeg virkelig holdt på å miste henne. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Latias fordi jeg er trøtt, men blir vel oppe en stund til. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Banner Runar fordi godt Nesa_til_Nuffene tar ansvar. Endret 8. mai 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti fordi det er viktig å ta ansvar. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Latias fordi enig, men det er langt ifra alle som gjør det. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti for ansvar å ansvar,det der burde IKKE vært lagt på mine skuldre,som er eks selvskader å allting,i stedet burde mora hennes gjøre noe istedet for å sitte en hel uke å skjelle henne ut på telefonen for så å true meg fordi jeg ikke kjørte henne hjem,HJADDE ho klart det på fredag noe jeg vet ho ville klart hadde det vært MIN skyld. Beklager utbruddet,går vekk litt igjen jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Nesa fordi du fortjener virkelig en opptur eller to snart. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Latias fordi for en gangs skyld er vi enige igjen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti for jeg vil også være med å være enig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Runar for å henge seg på bølgen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Latias fordi jeg har kjent til og faktisk småkjent flere som ble forsømt fullstendig da de var barn. Foreldrene hadde nok med seg selv. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Banner Latias for oppturen kommer vel tenkter jeg,kanskje etter juni GLimti ho har aldri blitt forsømt,dette her har skejdd bare di site to åra i voksen alder ALDRI har ho gjort sånn som barn å det et jeg etter ett vennskap fra bleiealder. Jeg skremte henne når jeg var femten fra sans å samling for det der nånr jeg tok rennafart å hoppa ut vindue i andre etasje mens ho å typen ikke klarte å holde meg igjen ho husker det men di siste to åra har det vært henne. Endret 8. mai 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Nesa fordi den kommer i juni. 9. juni. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi håper det kommer raskere. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Banner Glimti for 9 juni er bursdagen min tror ikke det altså,den kommer uka etterpå for da får jeg svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå