Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Datasmurf for Latias nei jeg ringte politiet,dem holdt på i flere timer å leite etter jhenne,så ringte henne å jeg hørte ett hyl også var det stille. Ho endte på psykiatrisk,men jeg får ikke se henne eller noenting. Værste var at jeg virkelig holdt på å miste henne.

Lenke til kommentar

Banner Glimti for ansvar å ansvar,det der burde IKKE vært lagt på mine skuldre,som er eks selvskader å allting,i stedet burde mora hennes gjøre noe istedet for å sitte en hel uke å skjelle henne ut på telefonen for så å true meg fordi jeg ikke kjørte henne hjem,HJADDE ho klart det på fredag noe jeg vet ho ville klart hadde det vært MIN skyld. Beklager utbruddet,går vekk litt igjen jeg.

Lenke til kommentar

Banner Latias for oppturen kommer vel tenkter jeg,kanskje etter juni

GLimti ho har aldri blitt forsømt,dette her har skejdd bare di site to åra i voksen alder ALDRI har ho gjort sånn som barn å det et jeg etter ett vennskap fra bleiealder. Jeg skremte henne når jeg var femten fra sans å samling for det der nånr jeg tok rennafart å hoppa ut vindue i andre etasje mens ho å typen ikke klarte å holde meg igjen ho husker det men di siste to åra har det vært henne.

Endret av Nesa_til_Nuffene
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...