Sheldon C Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3039020.ece Nettavisen rapporterer at Jens ikke bruker sikkerhetsbelte. Se på bildet fra artikkelen. Jeg stusser litt på bilen bak. Hvis Jensemann er ute i trafikken i full fart så burde vel bilen bak holdt lengre avstand? Hvordan tolker dere situasjonen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ut ifra bildet ser det ut som om bilen er ganske stillestående. Skal ikke se bort ifra at det er veldig mye kø... Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Godt mulig det er en eskortebil også. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Full fart? Hvorfor skal man vite om bilen er i full fart eller ikke? Er ikke slik at det er lovlig eller smart ta av seg beltet når man stopper på rødt lys i et lyskryss eller for en fotgjenger. Er nok av idioter der ute som kjører rett i rævva på bilen foran når den stopper. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg synes det er bra Stoltenberg kjører uten sikkerhetsbelte jeg, syns godt han kan kjøre dritfort på glatt vinterføre samtidig 3 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Storm i vannglass, dette er journalister som "trodde" de skulle få grave i viktige saker. Istedenfor har de sunket til lavmålsreportasjer. Statsministeren har en viktig jobb, dessverre forstår ikke media helt hva den viktige jobben går ut på. Nå stemte ikke jeg personlig på Stoltenberg, men ved valg er det meg ravende likegyldig om politikerne bruker bilbelte, det er også ravende likegyldig hva de gjør på sin fritid. Ingen er perfekte mennesker, men vi bør alle vurderes ut fra hva som er våre hovedoppgaver i arbeidsliv/samfunn. 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Full fart? Hvorfor skal man vite om bilen er i full fart eller ikke? Er ikke slik at det er lovlig eller smart ta av seg beltet når man stopper på rødt lys i et lyskryss eller for en fotgjenger. Er nok av idioter der ute som kjører rett i rævva på bilen foran når den stopper. Nå tenker trådstarter mer på at bilen bak holder for kort avstand enn at Jens sitter uten bilbelte. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Javel. Skulle jeg tatt bilde av alle idiotene som holder for kort avstand hver dag hadde jeg ikke hatt annet å gjort iløpet av en dag. Det gjenspeiler seg igjen i det sykt høye antall påkjørsler bakfra vi har her i Norge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå