vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Marsipanhval smaker himmelsk. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ja ja folk har jo hver sin smak Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg veit nå ærlig talt ikke om så mange andre tilsvarende produkter til sjokoladehval bortsett fra noe jule/påskemarsipan i sesong. Freia lagde vel en marsipanplate med mørk sjokolade før som var helt konge men den er etter det jeg kan skjønne gått ut av produksjon desverre. Den var min favoritt før, men finnes ikke her jeg bor lenger. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 ...men hvorfor kommer det til stadighet nye brukere som spør om hva folk mener om Hval sjokolade? Er dette en form for billig markedsføring? Svaret på spørsmålet fra trådstarter er forøvrig at det smaker billig. De som går på BI må skrive en oppgave i markedsføring hvor de skal lage markedsplan for en bedrift. Hval Sjokoladefabrikk blir veldig ofte brukt, da BI har et samarbeid med dem. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Freia lagde vel en marsipanplate med mørk sjokolade før som var helt konge men den er etter det jeg kan skjønne gått ut av produksjon desverre. Hvis vi snakker om samme plate, så er ikke den utgått. Ser den i både Rema, Rimi og Kiwi her. Den står sammen med den som det står 70% på! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Freia lagde vel en marsipanplate med mørk sjokolade før som var helt konge men den er etter det jeg kan skjønne gått ut av produksjon desverre. Hvis vi snakker om samme plate, så er ikke den utgått. Ser den i både Rema, Rimi og Kiwi her. Den står sammen med den som det står 70% på! WOOT??????????? Den skal være ca 7cm høy, 1cm tykk og 15cm bred fylt med grov halvsøt marsipan og et tynt lag med mørk sjokolade. Det er en hel blokk liksom så den er umulig å dele pent. Er det samme sak?? Endret 14. januar 2012 av vidarkri Lenke til kommentar
LFL Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Regner med denne er samme sak ja Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Arrrghh.. hvorfor bytter de utseende på et produkt uten å gi meg beskjed. Den marsipanplata er verdens beste så da får jeg nok sette opp en ny ranking. Freia Premium Marsipan er da den nye guds gave til mennesket mens MarsipanHval får ta til takke med en god nummer 2. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kunne ikke vært mer enig!! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Arrrghh.. hvorfor bytter de utseende på et produkt uten å gi meg beskjed. Den marsipanplata er verdens beste så da får jeg nok sette opp en ny ranking. Freia Premium Marsipan er da den nye guds gave til mennesket mens MarsipanHval får ta til takke med en god nummer 2. Bare hyggelig :-) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ja, unnskyld. Takkes den som takkes bør. Tusen takk for den opplysningen, nå har jeg gått og irritert meg grønn til jul og påske de siste 2 åra fordi jeg ikke har funnet favorittsjokoladen min mens den har ligget like under nesa på meg hele tiden. DØD OVER FREIA!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 70% kakao 70 % marsipan vil jeg si Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det spesielle i denne laden er at marsipanen er veldig lite søt om det gir mening. Marsipanhval er veldig søt + at den har lyst sjokoladetrekk. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 He he. Forstår akkurat hva du mener med at den ikke er søt. Det er det som gjør den god! Spiste en hel sånn plate på eksamen før jul. Nommm nomm nommm Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Elsker søt marsipan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå