spicedgold Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Takk gud for at vi har VDS Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hoho, nå er dere ute å svømmer ass. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Årets første tap ja også mot Blackpool... Flaks at vi ligger på toppen. United hører hjemme på midten av tabellen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå foreslår jeg at vi legger oss skikkelig bakpå, eller hva Limbeck? De må ikke få en til vet du. Årets første tap ja også mot Blackpool... Flaks at vi ligger på toppen. United hører hjemme på midten av tabellen Hva faen er greia med deg og dine innlegg? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Først må de Hvertfall begynne å spille forsvar. Håpløst akkurat nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå foreslår jeg at vi legger oss skikkelig bakpå, eller hva Limbeck? De må ikke få en til vet du. Årets første tap ja også mot Blackpool... Flaks at vi ligger på toppen. United hører hjemme på midten av tabellen Hva faen er greia med deg og dine innlegg? Nei. Vi burde hatt defensive midtbanespillere og avklart målet før det ble en sjangse. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dette er pinlig. Viser hvor sinnsykt svake psykisk United-spillerne faktisk er. Ikke engang Hodgson kunne gjort oss dårligere på bortebane om han så forsøkte. Blackpool vil, United vil absolutt ikke, sesongens første tap. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå foreslår jeg at vi legger oss skikkelig bakpå, eller hva Limbeck? De må ikke få en til vet du. Årets første tap ja også mot Blackpool... Flaks at vi ligger på toppen. United hører hjemme på midten av tabellen Hva faen er greia med deg og dine innlegg? Topper det er en av abuene som har et dobbeltnick Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei. Vi burde hatt defensive midtbanespillere og avklart målet før det ble en sjangse. Bytt ut Berba, Rooney og Nani. Sett inn defensive midtbanespillere slik at vi ikke slipper inn flere mål i kveld! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Altså, hva er greia med United på bortebane? Det har vært så jævlig trist å se på bortekampene denne sesongen. Fy faen. Forventer massiv hårføner i pausen og et nytt, revitalisert lag på banen etter pausen. Dette er tafatt som faen. Endret 25. januar 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå foreslår jeg at vi legger oss skikkelig bakpå, eller hva Limbeck? De må ikke få en til vet du. Årets første tap ja også mot Blackpool... Flaks at vi ligger på toppen. United hører hjemme på midten av tabellen Hva faen er greia med deg og dine innlegg? At vi spiller dårlig i hver forbannade bortekamp. BLACKPOOL rundspiller oss totalt! Nå går alt til helvete med gjelda til glazer når vi til slutt ikke ender på medaljeplass engang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 4-4-2 På tide. I pausen må Gibbo ut, og Giggs inn på kant. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei. Vi burde hatt defensive midtbanespillere og avklart målet før det ble en sjangse. Bytt ut Berba, Rooney og Nani. Sett inn defensive midtbanespillere slik at vi ikke slipper inn flere mål i kveld! Vi har ikke noen. Vi prøvde offensivt spill og ble straffet. Akurat som jeg sa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vi har ikke noen. Vi prøvde offensivt spill og ble straffet. Akurat som jeg sa Hva faen har du røyka? 4-5-1 er offensivt spill? Sorry, men dette er noe av det dummeste jeg har hørt i hele år. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Gibson virker faen meg å være en fellesnevner i hver drittkamp vi spiller. Hvordan får han fortsatt lov til å spille fotball? 2 Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skjønner ikke hva Ferguson ser i Gibson, vi spiller alltid dårlig med han på banen. Han kan ingenting bortsett fra å skyte. Møkkaspiller Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei. Vi burde hatt defensive midtbanespillere og avklart målet før det ble en sjangse. Bytt ut Berba, Rooney og Nani. Sett inn defensive midtbanespillere slik at vi ikke slipper inn flere mål i kveld! Vi har ikke noen. Vi prøvde offensivt spill og ble straffet. Akurat som jeg sa Jepp. Du er gud. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Smalling haha, verre enn Poulsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå