Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Banan: det er ikke helt feil heller. Jeg tror at sjangsen for å vinne er større hvis vi prøver å spille defensivt. 0-1 i stedet for 2-2 om du skjønner. Da er vel ikke Carrick klar. Skummelt Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fletcher har jo gud hjelpe meg ikke fortjent en plass på laget i det siste! Noen ganger lurer jeg veldig på hva SAF legger til grunn i enkelte beslutninger.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Trenger jeg egentlig uttale meg... Om ikke det lufta pinlig tap lang vei istad gjør det hvertfall det nå Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Fyfaen så forbannet jeg blir på SAF noe ganger. Anderson har vært vår overlegent beste midtbanespiller de siste mnd men får faen ikke starte på bekostning av en off-form Fletcher og Darren Gibson? Jeg koker om Gibson sækker balle idag igjen og kjenner jeg fyren rett så gjør han nettopp det. Feig formasjon, Limbeck fikk det som han ville. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Trenger jeg egentlig uttale meg... Neida, går helt fint om du ikke gjør det. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fyfaen så forbannet jeg blir på SAF noe ganger. Anderson har vært vår overlegent beste midtbanespiller de siste mnd men får faen ikke starte på bekostning av en off-form Fletcher og Darren Gibson? Jeg koker om Gibson sækker balle idag igjen og kjenner jeg fyren rett så gjør han nettopp det. Feig formasjon, Limbeck fikk det som han ville. Åja. Så hvis vi ikke vinner med fem mål så er det min skyld Jeg ville jo ha Carrick og Fletcher Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Misforstår eg noe her, er ikke dette 4-4-2? Rooney og Berba? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, Limbeck. Om vi ikke vinner er det din skyld. Fantastisk tolkning av Gold sitt innlegg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Legger forøvrig merke til at PIG ikke er reservekeeper lenger. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Legger forøvrig merke til at PIG ikke er reservekeeper lenger. han har fått permisjon Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen spesiell grunn? På vei bort som ryktene sier? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen spesiell grunn? På vei bort som ryktene sier? http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/kuszczak_ikke_med_mot_blackpool Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tomasz Kuszczak blir dermed ikke å finne verken mellom stengene eller på benken mot Blackpool tirsdag kveld. Polakken drar tilbake til hjemlandet for å bli den nye EM-representanten i Friend of UEFA Euro 2012, med hovedoppgave om å promotere byen Wroclaw før fotball-EM holdes i Polen neste år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Takker for ultrakjappe svar folkens! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Folkens, dette lukter 4-2-3-1 med Nani og Rooney på hver sin kant, og scholes som playmaker. Legg til bunnsolid forsvar, og dette her kan bli jævlig bra! Det er ikke gibson inn for ando, det er SCHOLES inn for Ando. Og Scholes må få prøve seg! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Takker for ultrakjappe svar folkens! You are Welcome my friend Lenke til kommentar
Sykkel92 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Berbatov scorer et før pause. Blackpool utligner. Så scorer Vidic og Berbatov og det blir 3-1 til Man Utd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Gibson og Fletcher på samme bane lukter det ikke akkurat gull av. Heldigvis er Scholes også der, så det er ikke så ille som det kunne ha vært. Kampen begynner 20.30 forresten. Uvanlig tidspunkt, bare så folk er klar over det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Helt klart at raskt pasningsspill som er tingen her. Få også Nani i løpeduell på høyrekanten sin! Evt. Rafael på overlap. Endret 25. januar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå