Gå til innhold

Kamptråd: Blackpool vs Manchester United (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

Så du ser at vi har sluppet inn 12 mål og du vil satse mere offensivt?

Hva er egentlig tankegangen din bak dette? Om man slipper inn mange mål så må grunnen være at man har vært for offensiv?

Mener å huske at når vi slapp inn målene i bortekampene vi ledet, men endte som uavgjort så var kampen inne i en fase hvor vi lå defensivt og red på ledelsen, mens det andre laget jaktet utligning.

I noen kamper har det skjedd, men i en del kamper så har målene kommet pga misslykket offensiv tankegang.

Men kjære vene. Det var da ikke meningen å starte en så stir diskusjon med mine taktiske forhåpninger foran kampen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å spille taktiskt klokt har vi alltid gjort. Dette "vi er united, vi har en gudommelig rett til å slå alle" er bare tull. Vi er mennesker vi også

Ingen har da snakket om en gudommelig rett til å slå alle? United er et av de beste lagene i PL, vi kan slå alle, vi bør slå de fleste og derfor bør vi også prøve å vinne hver eneste kamp vi spiller.

Lenke til kommentar

Å spille taktiskt klokt har vi alltid gjort. Dette "vi er united, vi har en gudommelig rett til å slå alle" er bare tull. Vi er mennesker vi også

Ingen har da snakket om en gudommelig rett til å slå alle? United er et av de beste lagene i PL, vi kan slå alle, vi bør slå de fleste og derfor bør vi også prøve å vinne hver eneste kamp vi spiller.

Det er det mange som har påstått. Niko for noen innlegg tilbake for eks. Og det er veldig få her som tror at Blackpool kan utnytte neandertal fotballen dere etterlyser

Jeg lurer på hvor jeg har sagt at vi ikke skal prøve å vinne?

Lenke til kommentar

Ville ikke jeg gjort...

Takk for den. Velger å ikke svare med noe ironisk

Sarkastisk. Den "Takk for den"-kommentaren var jo forøvrig rimelig sarkastisk. Ironisk hele saken om jeg så får si.

Håper samme laget som grusa BHam starter i kveld. Gleder meg fælt til match nå. Tap i kveld ville vært hårreisende. Det ville jo vært ekstremt gøyalt for Arsenal/Liverpool-gutta på forumet her med et United-tap da.

Lenke til kommentar

Det er det mange som har påstått. Niko for noen innlegg tilbake for eks. Og det er veldig få her som tror at Blackpool kan utnytte neandertal fotballen dere etterlyser

Jeg lurer på hvor jeg har sagt at vi ikke skal prøve å vinne?

Jeg lurer på hvor jeg har sagt du har sagt at vi ikke skal prøve å vinne?

Men det virker mer som du er lysten på en sikker uavgjort, framfor å "risikere" et tap ved å virkelig gå for seier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...