Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har et lite tips. En eller annen fyr kom med det tidligere i tråden: Reposter denne jeg, for alle som er keen på det: Guide: Ignorer bruker. Trykk på pilen ved siden av brukernavnet ditt, i det blå feltet der oppe i venstre hjørne. Trykk: "Administrér ignorerte brukere". Skriv inn medlemmets navn og sett på "Ignorer innlegg" og "Ignorer personlige samtaler". Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Årets kamptråd, som toppes med at Game tar bilde av kølla si! Hahahahah 6 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hadde Man Utd vært offensive fra start, og tatt tak i kampen, hadde man presset Blackpool bakover allerede fra starten av. Er det vanskelig å forstå? Man Utd har potensielt bedre spillere i alle ledd i forhold til Blackpool, da er det naturlig å forvente at de skal ta kontroll over kampen. Vi prøvde å være det. Du så jo hvordan det gikk. Jeg nekter å tro at dere ikke så kampen. Vi gikk ut offensivt. Hva var stillingen ved pause? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har et lite tips. En eller annen fyr kom med det tidligere i tråden: Reposter denne jeg, for alle som er keen på det: Guide: Ignorer bruker. Trykk på pilen ved siden av brukernavnet ditt, i det blå feltet der oppe i venstre hjørne. Trykk: "Administrér ignorerte brukere". Skriv inn medlemmets navn og sett på "Ignorer innlegg" og "Ignorer personlige samtaler". Haha, vet det. Men klarer ikke å dy meg. Var egentlig ment som tiltak for å bli kvitt Wendelinho. Sorry til de som har ignorert Limbeck, hvis mine quotes gjør at de ser hva han skriver igjen. Går litt mot min egen hensikt her Gidder ikke å ignorere Limbeck. Han troller ihvertfall ikke, selv om jeg håper det, for hans del. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ble selvfølgelig mer defensive utover i andreomgangen, men det er naturlig når du leder 2-0 mot United og spillerne begynner å bli slitne. Herlig lag, har virkelig sansen for det. Thank You Noe jeg ikke har skjønt nå eller? Du greier ihvertfall å se at Blackpool la seg bakpå i andre omgang. Jeg har da ikke sagt at de la seg bakpå så der får du tro om igjen. Jeg skjønner du prøver å ta til deg hvert et halmstrå du kan finne, men prøv igjen. Jeg må vel frem med te-skjeen igjen skjønner jeg. Blackpool var ikke like offensive i andreomgang som i første (hvor de var overraskende offensive), noe som ikke er overraskende med tanke på en 2-0 ledelse og en motstander som spilte seg bedre. Dette betyr likevel ikke at de "la seg bakpå". Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kunne aldri tenke meg å ignorere Limbeck. Herlig type. Goldwing trenger en slik. Tenk hvis Limbeck ikke hadde vært her, da hadde ingen av oss i kveld (bortsett fra Raste) fått sett gjønnet til "Henke the hunk". 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. januar 2011 Vi klarte faen meg å snu det. Vi klarte det faen meg, PÅ BORTEBANE. Jeg har sluttet å røyke, 10 dager har jeg greid det. Tidligere i dag, da jeg sprakk, gikk jeg til butikken og kjøpte meg en Lucky Strike 10. På veien hjem, ca. 1 km fra her jeg bor skrudde jeg på viljestyrken. Jeg kastet røykpakken og lighteren jeg hadde kjøpt så langt jeg kunne inn i en mørk skog. Rett etter at fløyta hadde gått i kveld løp jeg den kilometeren ned til stedet jeg hadde kastet det og startet letingen. Jeg brukte blitzen og gikk inn i den mørke skogen for å lete. Jeg er usansynlig mørkredd, eneste jeg tenkte på var mannen med rød kjole fra "Villmark" mens jeg lette. Etter en stund hadde jeg gitt opp. Jeg hadde funnet røykpakken, men lighteren var tapt. Jeg gikk sørgende tilbake hjem. Hos pappa har jeg aldri funnet noe man kan tenne på noe de 4-5 årene jeg har bodd der. Ingenting. Jeg gikk inn på mitt perfekte rom, mitt ekstremt nevrotiske ryddige rom hvor alle DVD'er, alle bøker, alle møbler står perfekt linet up. Midt på gulvet ligger en fyrstikkeske. WTF. Jeg går ut, fyrer opp en røyk og sier høyt ut til ingen at, "we're Man Utd, we do what we fucking want". Deretter tømmer jeg ut de gjenstående sigarettene som ligger i esken og dynker dem i snøen så de er ubrukelige i morgen. FOR EN KVELD! 12 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ingenting er så godt som sinnarøyken under en kamp Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hadde Man Utd vært offensive fra start, og tatt tak i kampen, hadde man presset Blackpool bakover allerede fra starten av. Er det vanskelig å forstå? Man Utd har potensielt bedre spillere i alle ledd i forhold til Blackpool, da er det naturlig å forvente at de skal ta kontroll over kampen. Vi prøvde å være det. Du så jo hvordan det gikk. Jeg nekter å tro at dere ikke så kampen. Vi gikk ut offensivt. Hva var stillingen ved pause? Hvordan gikk det? Tankegangen din er så jævla enkel og simpel. Grunnen til baklengsmålene og det dårlige spillet i førsteomgang var selvfølgelig ikke fordi vi gikk så forbanna offensivt ut som du skal ha det til. Det var taktikken som var feil og Gibson som var for dårlig, du som har fulgt fotball i så mange år må da ha klart å se det? Hvorfor tror du Ferguson forandret på formasjonen allerede etter 30 min og gjorde bytte i pausen? Hvor mange ganger i dine år som United-supporter har du sett Ferguson stå ved sidelinjen i førsteomgang for å gjøre om på taktikken sin? Jeg kan ikke huske sist i hvert fall. Vi spilte mer offensivt i andreomgang, resultatet var tre mål og null innslupne. Eller mener du vi spilte defensivt i andreomgang? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Ja så klart. Det er Gibson sin feil. Jeg kan heller ikke huske at han har byttet formasjon etter 30 min uten at vi har fått skader eller utvisninger. Men grunnen var da klar. Vi fungerte ikke. Og ting holdt på å gå helt i stå. Andre omgang var helt annerledes. Blackpool la seg bakpå. Vi møtte dem som et etablert forsvar. Mye ala det vi ofte gjør på OT. Kong Berbatov fikk lov til å rive å slite mot et etablert forsvar noe han til de grader er bedre til. Nei. Det er klin umulig å diskutere med dere i kveld ihvertfall. Vi vant. Det får dere ikke ødelegge. Goldwing har prøvd seg som naken model med ballene sine som han tror vokser om han vil sparke Fergie eller kjefte ut noen. Jeg har også sagt et par ting. Mange har vel også gratulert Arsenal med seriegull. Hadde vi tapt så hadde jeg kanskje sittet i natt og prøvd å få dere til å skjønne hva jeg mener men, who cares? Top of the league. Unbeaten. Og Show a little faith for helvete. Endret 25. januar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvor finner du alt det av James Van Der Beek, Maefteda? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen så har interjuv av SirAlex etter kampen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 @Limbeck; du prøver å vise oss hvilken "fantastisk" supporter du er. Men du er den av alle United-supportere som viser MINST følelser her inne uansett om ting går for oss eller imot oss. SLUTT med det pisset ditt, SLUTT å tro du er en bedre supporter enn alle andre, du viser NULL følelser. 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Show a little faith for helvete. Du er vel ikke tilfeldigvis i slekt med Aksel Sandemose? Han fyren som skrev Janteloven altså? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Ja så klart. Det er Gibson sin feil. Det er dine ord. "Hvorfor tror du Ferguson forandret på formasjonen allerede etter 30 min og gjorde bytte i pausen?" Endret 25. januar 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 @Limbeck; du prøver å vise oss hvilken "fantastisk" supporter du er. Men du er den av alle United-supportere som viser MINST følelser her inne uansett om ting går for oss eller imot oss. SLUTT med det pisset ditt, SLUTT å tro du er en bedre supporter enn alle andre, du viser NULL følelser. Min siste for dagen. Må ikke bli for mye off-topic heller. Akkurat dette jeg mener dog. Og som jeg har nevnt tidligere. Man har rett til å være skuffet over avgjørelser fra sin egen klubb. Selvfølgelig er Sir Alex den helt klart beste til å ta gode avgjørelser for Man Utd, og han er klart tidenes beste manager. Likevel, ingen er perfekte, man kan gjøre feil, selv om Limbeck hardnakket motsier dette. God natt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 @Limbeck; du prøver å vise oss hvilken "fantastisk" supporter du er. Men du er den av alle United-supportere som viser MINST følelser her inne uansett om ting går for oss eller imot oss. SLUTT med det pisset ditt, SLUTT å tro du er en bedre supporter enn alle andre, du viser NULL følelser. Det er riktig at jeg har noen "lover" som jeg synes supportere bør følge om man er ekte supportere. Ikke pent gjort av meg det, siden det er mye dømming av mennesker jeg ikke kjenner inne i bildet. Men de inleggene som kom utover i første omgang og i pausen... vel... tolererer jeg ikke. Det er ikke følelser. Det er ikke lidenskap. Det er å drite på klubben. Bare døm meg tilbake. Jeg fortjener det på alle måter. Ja så klart. Det er Gibson sin feil. Det er dine ord. "Hvorfor tror du Ferguson forandret på formasjonen allerede etter 30 min og gjorde bytte i pausen?" Fordi laget holdt på å bryte sammen. Planen før kampen fungerte ikke og ting gikk veldig galt. Vi ble rundspilt. Det så vi alle sammen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvor finner du alt det av James Van Der Beek, Maefteda? @Limbeck: Skjerp deg. Vanligvis har du noe å komme med, men i dag holder det ikke mål. Problemet lå ikke i at vi ikke var defensive nok. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jeg skal i alle fall legge meg nå, så kanskje du mener jeg har noe å komme med neste gang. Maefteda: jeg har da ofte vert uenig med Fergie. Endret 25. januar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvor finner du alt det av James Van Der Beek, Maefteda? @Limbeck: Skjerp deg. Vanligvis har du noe å komme med, men i dag holder det ikke mål. Problemet lå ikke i at vi ikke var defensive nok. Til Limbecks forsvar lå det heller ikke i at vi var for defensive, eller at det var noe galt med formasjonen i seg selv. Problemet lå i laguttaket og spillernes prestasjoner. Fletcher var elendig, Gibson var slik han alltid er, Rooney var som vanlig dårlig på kanten, Evra var elendig etc. etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå