Gå til innhold

Kamptråd: Blackpool vs Manchester United (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

tumblr_leutioX0PS1qf8yek.gif

Har et lite tips. En eller annen fyr kom med det tidligere i tråden:

Reposter denne jeg, for alle som er keen på det:

Guide: Ignorer bruker.

Trykk på pilen ved siden av brukernavnet ditt, i det blå feltet der oppe i venstre hjørne. Trykk: "Administrér ignorerte brukere". Skriv inn medlemmets navn og sett på "Ignorer innlegg" og "Ignorer personlige samtaler".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde Man Utd vært offensive fra start, og tatt tak i kampen, hadde man presset Blackpool bakover allerede fra starten av. Er det vanskelig å forstå? Man Utd har potensielt bedre spillere i alle ledd i forhold til Blackpool, da er det naturlig å forvente at de skal ta kontroll over kampen.

Vi prøvde å være det. Du så jo hvordan det gikk. Jeg nekter å tro at dere ikke så kampen. Vi gikk ut offensivt. Hva var stillingen ved pause? Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar

tumblr_leutioX0PS1qf8yek.gif

Har et lite tips. En eller annen fyr kom med det tidligere i tråden:

Reposter denne jeg, for alle som er keen på det:

Guide: Ignorer bruker.

Trykk på pilen ved siden av brukernavnet ditt, i det blå feltet der oppe i venstre hjørne. Trykk: "Administrér ignorerte brukere". Skriv inn medlemmets navn og sett på "Ignorer innlegg" og "Ignorer personlige samtaler".

Haha, vet det. Men klarer ikke å dy meg. Var egentlig ment som tiltak for å bli kvitt Wendelinho.

Sorry til de som har ignorert Limbeck, hvis mine quotes gjør at de ser hva han skriver igjen. Går litt mot min egen hensikt her :p

Gidder ikke å ignorere Limbeck. Han troller ihvertfall ikke, selv om jeg håper det, for hans del.

Lenke til kommentar

Ble selvfølgelig mer defensive utover i andreomgangen, men det er naturlig når du leder 2-0 mot United og spillerne begynner å bli slitne. Herlig lag, har virkelig sansen for det.

Thank You

Noe jeg ikke har skjønt nå eller?

Du greier ihvertfall å se at Blackpool la seg bakpå i andre omgang.

Jeg har da ikke sagt at de la seg bakpå så der får du tro om igjen. Jeg skjønner du prøver å ta til deg hvert et halmstrå du kan finne, men prøv igjen. Jeg må vel frem med te-skjeen igjen skjønner jeg. Blackpool var ikke like offensive i andreomgang som i første (hvor de var overraskende offensive), noe som ikke er overraskende med tanke på en 2-0 ledelse og en motstander som spilte seg bedre. Dette betyr likevel ikke at de "la seg bakpå".

Lenke til kommentar

Hadde Man Utd vært offensive fra start, og tatt tak i kampen, hadde man presset Blackpool bakover allerede fra starten av. Er det vanskelig å forstå? Man Utd har potensielt bedre spillere i alle ledd i forhold til Blackpool, da er det naturlig å forvente at de skal ta kontroll over kampen.

Vi prøvde å være det. Du så jo hvordan det gikk. Jeg nekter å tro at dere ikke så kampen. Vi gikk ut offensivt. Hva var stillingen ved pause? Hvordan gikk det?

Tankegangen din er så jævla enkel og simpel. Grunnen til baklengsmålene og det dårlige spillet i førsteomgang var selvfølgelig ikke fordi vi gikk så forbanna offensivt ut som du skal ha det til. Det var taktikken som var feil og Gibson som var for dårlig, du som har fulgt fotball i så mange år må da ha klart å se det? Hvorfor tror du Ferguson forandret på formasjonen allerede etter 30 min og gjorde bytte i pausen? Hvor mange ganger i dine år som United-supporter har du sett Ferguson stå ved sidelinjen i førsteomgang for å gjøre om på taktikken sin? Jeg kan ikke huske sist i hvert fall.

Vi spilte mer offensivt i andreomgang, resultatet var tre mål og null innslupne. Eller mener du vi spilte defensivt i andreomgang?

Lenke til kommentar

Ja så klart. Det er Gibson sin feil.

Jeg kan heller ikke huske at han har byttet formasjon etter 30 min uten at vi har fått skader eller utvisninger. Men grunnen var da klar. Vi fungerte ikke. Og ting holdt på å gå helt i stå.

Andre omgang var helt annerledes. Blackpool la seg bakpå. Vi møtte dem som et etablert forsvar. Mye ala det vi ofte gjør på OT. Kong Berbatov fikk lov til å rive å slite mot et etablert forsvar noe han til de grader er bedre til.

Nei. Det er klin umulig å diskutere med dere i kveld ihvertfall. Vi vant. Det får dere ikke ødelegge. Goldwing har prøvd seg som naken model med ballene sine som han tror vokser om han vil sparke Fergie eller kjefte ut noen.

Jeg har også sagt et par ting.

Mange har vel også gratulert Arsenal med seriegull.

Hadde vi tapt så hadde jeg kanskje sittet i natt og prøvd å få dere til å skjønne hva jeg mener men, who cares? Top of the league. Unbeaten.

Og

Show a little faith for helvete.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

@Limbeck; du prøver å vise oss hvilken "fantastisk" supporter du er. Men du er den av alle United-supportere som viser MINST følelser her inne uansett om ting går for oss eller imot oss. SLUTT med det pisset ditt, SLUTT å tro du er en bedre supporter enn alle andre, du viser NULL følelser.

tumblr_leut3zxRZZ1qf8yek.gif

Min siste for dagen. Må ikke bli for mye off-topic heller.

Akkurat dette jeg mener dog. Og som jeg har nevnt tidligere. Man har rett til å være skuffet over avgjørelser fra sin egen klubb. Selvfølgelig er Sir Alex den helt klart beste til å ta gode avgjørelser for Man Utd, og han er klart tidenes beste manager. Likevel, ingen er perfekte, man kan gjøre feil, selv om Limbeck hardnakket motsier dette.

God natt.

Lenke til kommentar

@Limbeck; du prøver å vise oss hvilken "fantastisk" supporter du er. Men du er den av alle United-supportere som viser MINST følelser her inne uansett om ting går for oss eller imot oss. SLUTT med det pisset ditt, SLUTT å tro du er en bedre supporter enn alle andre, du viser NULL følelser.

Det er riktig at jeg har noen "lover" som jeg synes supportere bør følge om man er ekte supportere. Ikke pent gjort av meg det, siden det er mye dømming av mennesker jeg ikke kjenner inne i bildet.

Men de inleggene som kom utover i første omgang og i pausen... vel... tolererer jeg ikke. Det er ikke følelser. Det er ikke lidenskap. Det er å drite på klubben.

Bare døm meg tilbake. Jeg fortjener det på alle måter.

Ja så klart. Det er Gibson sin feil.

Det er dine ord.

"Hvorfor tror du Ferguson forandret på formasjonen allerede etter 30 min og gjorde bytte i pausen?"

Fordi laget holdt på å bryte sammen. Planen før kampen fungerte ikke og ting gikk veldig galt. Vi ble rundspilt. Det så vi alle sammen.

Lenke til kommentar

Hvor finner du alt det av James Van Der Beek, Maefteda?

@Limbeck: Skjerp deg. Vanligvis har du noe å komme med, men i dag holder det ikke mål. Problemet lå ikke i at vi ikke var defensive nok.

Til Limbecks forsvar lå det heller ikke i at vi var for defensive, eller at det var noe galt med formasjonen i seg selv. Problemet lå i laguttaket og spillernes prestasjoner. Fletcher var elendig, Gibson var slik han alltid er, Rooney var som vanlig dårlig på kanten, Evra var elendig etc. etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...