Gå til innhold

Kamptråd: Blackpool vs Manchester United (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde rett. Du evner eller vil bare ikke se det. Hadde vi gått ut mere defensivt (om vi hadde hatt Carrick) så tror jeg ikke Blackpool hadde fått overtaket på oss i første omgang.

Du må seriøst gå i deg selv nå. 4-5-1 med defensive CARRICK, GIBSON og med Scholes som holding midielder. MER DEFENSIVT?!?!?!??!?!?!!!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!!??????????????!!!

Lenke til kommentar

Fy faen for en kamp. Helt svett under arma. Hvilken berg - og dalbane! Må være blant årets beste kamper i Premier League, og det må ha vært en fantastisk kamp å se for en nøytral en.

All ære til the Seasiders og Holloway for måten de spiller på. Herlig førsteomgang. Når den feite slasken Charlie Adam leker med oss, så vet du det er noe galt. Må også ha vært morro for Cathcart å putte mot oss. Kudos.

På samme måte var førsteomgang helt brutal for United sin del. Gibson er ubrukelig, han blir 24 år i høst, og har stagnert helt. Jeg husker jeg så han for Reserves for en fem års tid siden, og for å si det slik, det har gått veldig feil siden da. På den tiden hadde jeg troen på at han kunne bli en ny Scholes. Nå er han ingenting.

Darren Fletcher har også vært en skuffelse de siste kampene, men tok seg opp i andre omgang. Han har fått mye kritikk denne sesongen, men han har glimtet til (City borte f.eks)

Da Giggs ble byttet inn så presterte jeg å si til kompisene mine at jeg mente det var et feil trekk, da jeg ikke trodde han kunne tilføre så mye i en bortekamp som denne..så feil kan man ta, og jeg er så jævlig glad for nettopp det. Giggsy blir aldri gammel. Tidenes klubbspiller i engelsk fotball, PUNKTUM.

Vi viser en fantastisk vilje etter den brutale førsteomgangen, og andreomgang var helt euforisk. Det er ikke mange lag som kan gjøre det som United gjør i slike kamper, og det er nettopp slike kamper United har blitt husket for i 15 år nå.

Hernandez er livsfarlig, og bare flaks hindrer at hans første alene med Kingson ikke går inn.

Berbatov? Hva skal man si? For en måte å avgjøre det på. Hvilken herlig glede han viser, og det er nydelig å se han springe bort mot Red Army og ta helt av.

Ufattelig synd med Rafael, jeg regner med at det er en hjernerystelse (Jeg kom nettopp inn døra, og har ikke fått sjekket noe nettaviser eller fora). Han er vel ute minst en måned da. Hjernerystelser er livsfarlige, og de må virkelig leges før man kan spille igjen. I en sport som f.eks hockey har hjernerystelser ødelagt karrierene til noen av tidenes beste spillere...

Endret av NightKeeper
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må bare få berømme Blackpool, herlig lag (enkelte ting jeg ikke liker, men jeg gidder ikke trekke frem det nå). De fremstår som et lag, de kjemper som om det stod om livet, men allikevel prøver de å spille spillet sitt. Fantastisk å se de stå så høyt på slutten for å presse forsvaret våres til å gjøre feil, og herlig at de aldri virkelig la seg bakpå med elleve mann bak ballen.

Ble selvfølgelig mer defensive utover i andreomgangen, men det er naturlig når du leder 2-0 mot United og spillerne begynner å bli slitne. Herlig lag, har virkelig sansen for det.

Lenke til kommentar

Noe skuffet over at genitalene mine bare har fått tre plusser, det er for dårlig gutta. Jeg veit bildet er lastet ned på pcen til et par av dere allerede.

Nei fyttirakkerpus, nå skal jeg sove godt gitt. Skal drømme om trekant med Berba og Chica der jeg er i midten av en sandwich.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg hadde rett. Du evner eller vil bare ikke se det. Hadde vi gått ut mere defensivt (om vi hadde hatt Carrick) så tror jeg ikke Blackpool hadde fått overtaket på oss i første omgang.

Du må seriøst gå i deg selv nå. 4-5-1 med defensive CARRICK, GIBSON og med Scholes som holding midielder. MER DEFENSIVT?!?!?!??!?!?!!!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!!??????????????!!!

Carrick spilte ikke. Fletcher er ute av form men må jo nesten spille siden vi ikke har noen andre til å ta defensive roller. Gibson er ikke defensiv. Scholes har aldri vert en holding midfielder.

Straffen så vi

Ble selvfølgelig mer defensive utover i andreomgangen, men det er naturlig når du leder 2-0 mot United og spillerne begynner å bli slitne. Herlig lag, har virkelig sansen for det.

Thank You

Lenke til kommentar

Må bare få berømme Blackpool, herlig lag (enkelte ting jeg ikke liker, men jeg gidder ikke trekke frem det nå). De fremstår som et lag, de kjemper som om det stod om livet, men allikevel prøver de å spille spillet sitt. Fantastisk å se de stå så høyt på slutten for å presse forsvaret våres til å gjøre feil, og herlig at de aldri virkelig la seg bakpå med elleve mann bak ballen.

Og Premier League's desidert kuleste manager. Det kan vi ikke glemme.

Lenke til kommentar
Carrick spilte ikke. Fletcher er ute av form men må jo nesten spille siden vi ikke har noen andre til å ta defensive roller. Gibson er ikke defensiv. Scholes har aldri vert en holding midfielder.

Straffen så vi

Thank You

tumblr_leutioX0PS1qf8yek.gif

Lenke til kommentar

Thank You

Noe jeg ikke har skjønt nå eller?

Du greier ihvertfall å se at Blackpool la seg bakpå i andre omgang.

Lenke til kommentar

Hadde Man Utd vært offensive fra start, og tatt tak i kampen, hadde man presset Blackpool bakover allerede fra starten av. Er det vanskelig å forstå? Man Utd har potensielt bedre spillere i alle ledd i forhold til Blackpool, da er det naturlig å forvente at de skal ta kontroll over kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...