DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hahaha. Journalisten sier at Berbatov har færrest touch i kampen. Fergie svarer med at da har han noe å kritisere han for. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fletcher og Gibson kan bare stikke i skogen og aldri komme tilbake slik de spiller. Så fort Giggs kom inn, bøtta bortebane-Rooney forsvant ut så var det "United" vi så igjen Så Limbeck, du tok feil IJGEN. Du får leve i fantasien din. Har sagt hva jeg mener til deg Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 -snip Hadde ikke blitt diskusjon då Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Koselig å se SAF så glad mens han snakker med pressen, smiler og ler Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Scholes fortjener også sin del av kaka. Matchvinneregenskaper har han i massevis, sammen med resten av deres offensive spillere. Det som gjør at dere vinner idag. Chicharito og Giggs endret fullstendig kampens bane. :love: 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han er ikke nervøs, han er overlykkelig. En kombinasjon. Hele det arrogante stempelet han har fått av alle er feilaktig. Han er bare nervøs, sjenert og ekstremt selvkritisk. Prisen vi betalte for han har gjort det verre. Sykt deilig at det har løsnet for han i år. Verdens beste midtspiss akkurat nå. Har han ikke spilt dritt som midtspiss i år(og ifjor)? De beste kampene har vel kommet med en annen spiss på siden av seg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hahaha. Journalisten sier at Berbatov har færrest touch i kampen. Fergie svarer med at da har han noe å kritisere han for. Så det, haha, elsker Fergie! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han er ikke nervøs, han er overlykkelig. En kombinasjon. Hele det arrogante stempelet han har fått av alle er feilaktig. Han er bare nervøs, sjenert og ekstremt selvkritisk. Prisen vi betalte for han har gjort det verre. Sykt deilig at det har løsnet for han i år. Verdens beste midtspiss akkurat nå. Har han ikke spilt dritt som midtspiss i år(og ifjor)? De beste kampene har vel kommet med en annen spiss på siden av seg. Du skjønner hva jeg mener, beste rene spiss. Ikke som Ronaldo og Messi som spiller en kombinasjon av spiss og ving. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=o89iKsKw19M I'm in love in Berba Seriøst. Jeg er så jævlig klar for Berbakukk nå. Giggsy og Chicha skal få stå sprutende i front. Og Limbeck ... Hvem hadde rett? 4-4-2 for fucks sake!! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han er ikke nervøs, han er overlykkelig. En kombinasjon. Hele det arrogante stempelet han har fått av alle er feilaktig. Han er bare nervøs, sjenert og ekstremt selvkritisk. Prisen vi betalte for han har gjort det verre. Sykt deilig at det har løsnet for han i år. Verdens beste midtspiss akkurat nå. Har han ikke spilt dritt som midtspiss i år(og ifjor)? De beste kampene har vel kommet med en annen spiss på siden av seg. Du skjønner hva jeg mener, beste rene spiss. Ikke som Ronaldo og Messi som spiller en kombinasjon av spiss og ving. Småpirk jeg egentlig kommer med, er lettere irritert når jeg så det plutselig var 2-3. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vel. Vi viser en helt utrolig styrke. Å klare å reise oss på bortebane etter å ha vert så langt nede er helt enestående. Gode bytter av Fergie som viser at han kan forandre på ting når ting ikke fungerer. Vi er helt rå. All ære til spillerene for Fergie i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vel. Vi viser en helt utrolig styrke. Å klare å reise oss på bortebane etter å ha vert så langt nede er helt enestående. Gode bytter av Fergie som viser at han kan forandre på ting når ting ikke fungerer. Vi er helt rå. All ære til spillerene for Fergie i dag. All ære til 4-5-1 og den herlige defensive mentaliteten også? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vel. Vi viser en helt utrolig styrke. Å klare å reise oss på bortebane etter å ha vert så langt nede er helt enestående. Gode bytter av Fergie som viser at han kan forandre på ting når ting ikke fungerer. Vi er helt rå. All ære til spillerene for Fergie i dag. Han satt jo i gang endringene allerede etter 30 minutt. Men Gibson MÅTTE jo ut før det kunne bli litt balanse på midtbanen. Han blei jo bytta ut med evigunge GIGGS. LEGENDE!! Med STORE bokstaver. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Reposter denne jeg, for alle som er keen på det: Guide: Ignorer bruker. Trykk på pilen ved siden av brukernavnet ditt, i det blå feltet der oppe i venstre hjørne. Trykk: "Administrér ignorerte brukere". Skriv inn medlemmets navn og sett på "Ignorer innlegg" og "Ignorer personlige samtaler". Tusen takk. Lette etter denne tidligere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=o89iKsKw19M I'm in love in Berba Seriøst. Jeg er så jævlig klar for Berbakukk nå. Giggsy og Chicha skal få stå sprutende i front. Og Limbeck ... Hvem hadde rett? 4-4-2 for fucks sake!! Jeg hadde rett. Du evner eller vil bare ikke se det. Hadde vi gått ut mere defensivt (om vi hadde hatt Carrick) så tror jeg ikke Blackpool hadde fått overtaket på oss i første omgang. I stedet måtte vi spille offensivt med offensive midtbanespillere og ble straffet hardt. Blackpool la seg bakpå i andre for å ri inn ledelsen men fordi vi er helt fantastiske så klarte vi å reise oss. Berba kommer mye mere til sin rett siden Blackpool ble defensive og viser taktene han viser hjemme da han også bryter ned etablerte forsvar i fleng. Siden Blackpool la seg bakpå og vi trengte mål så la vi selvfølgelig om til 442. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Manchester United skal ikke gå ut defensivt mot Blackpool. Det blir bare feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg hadde rett. Du evner eller vil bare ikke se det. Hadde vi gått ut mere defensivt (om vi hadde hatt Carrick) så tror jeg ikke Blackpool hadde fått overtaket på oss i første omgang. Du er faen meg ikke sann. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jo forresten, denne er til Limbeck fra meg; Sug meg a. *showet er over* The real deal baby. Voks deg et par a. Endret 25. januar 2011 av Goldwing 13 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fy faen for en andreomgang. Får ståpikk av å se Giggs, herregud for en mann! Herlig innhopp av Chica og, kommer til gode sjanser, burde satt den første men retter det opp igjen, deilig!! Eneste som kunne gjort dagen bedre er om Giggs hadde fått avgjøre kampen, etter den andreomgangen er det vel ingen tvil lenger om at han har massevis av kvalitet igjen i seg til å ta en sesong til. Og Berba, så jævlig deilig at alle kritikerne må spise ordene sine, virkelig stått frem denne sesongen. De to eneste tingene som bekymrer meg akkurat nå er Rafael og det faktum at vi var et helt annet lag etter Rooney gikk av. Det var virkelig stor forskjell. Jeg skal i hvert fall sove jævlig godt i natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå