Gå til innhold

Kamptråd: Blackpool vs Manchester United (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ekte supporter støtter laget sitt i motgang. En omgangs motgang og så er det slutt.

Nei. Dette går ikke

Så du tror ingen av Man Utd fansen som har ytret sin misnøye håper på scoring for de Man Utd? Så klart støtter man laget fortsatt, men det er ikke det samme som å aldri si noe negativt om klubben sin.

Sistnevnte er mye mer skadelig.

Dette er ikke kritikk. Dette er å drite på klubben sin. Ingen av dem fortjener Manchester United. Første omgangen derimot var vel fortjent.

Lenke til kommentar
En ekte supporter støtter laget sitt i motgang. En omgangs motgang og så er det slutt.

Nei. Dette går ikke

Så du tror ingen av Man Utd fansen som har ytret sin misnøye håper på scoring for de Man Utd? Så klart støtter man laget fortsatt, men det er ikke det samme som å aldri si noe negativt om klubben sin.

Sistnevnte er mye mer skadelig.

Dette er ikke kritikk. Dette er å drite på klubben sin. Ingen av dem fortjener Manchester United.

Kan ikke du starte en egen tråd for United-supportere som "fortjener Manchester United"?

Folk er så lei av å høre deg sette lykkepille-rusen din ut i ord.

Lenke til kommentar

Dette er ikke kritikk. Dette er å drite på klubben sin. Ingen av dem fortjener Manchester United. Første omgangen derimot var vel fortjent.

Jeg orker ikke engang argumentere mot deg, bare hold kjeft. Slutt å hev deg over alle andre.

Og det er helt greit. Dere er en skam for Manchester United. Jeg mener ikke alle, men de jeg mener vet selv hvem de er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...