JohnRichard Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Rafael Hvordan du kan elske han for den der skjønner jeg ikke. Han kunne fort gjort vondt verre der. Ser ut som de er like gode, Rafael rekker inn foran. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fy faen så bås Nani har blitt di 2 siste kampene! Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dette tapet kommer til å knekke spillerene mentalt. Så typisk at dette skjer på denne tiden. Blir ille å se United nok engang tape på brua og mot Arsenal. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 En ekte supporter støtter laget sitt i motgang. En omgangs motgang og så er det slutt. Nei. Dette går ikke Så du tror ingen av Man Utd fansen som har ytret sin misnøye håper på scoring for de Man Utd? Så klart støtter man laget fortsatt, men det er ikke det samme som å aldri si noe negativt om klubben sin. Sistnevnte er mye mer skadelig. Dette er ikke kritikk. Dette er å drite på klubben sin. Ingen av dem fortjener Manchester United. Første omgangen derimot var vel fortjent. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han har vært på diskusjonskurs hos Step_up. Btw. Pass dere for Dudley DJ Campbell Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dette er ikke kritikk. Dette er å drite på klubben sin. Ingen av dem fortjener Manchester United. Første omgangen derimot var vel fortjent. Jeg orker ikke engang argumentere mot deg, bare hold kjeft. Slutt å hev deg over alle andre. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vidic er faen meg mann! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 En ekte supporter støtter laget sitt i motgang. En omgangs motgang og så er det slutt. Nei. Dette går ikke Så du tror ingen av Man Utd fansen som har ytret sin misnøye håper på scoring for de Man Utd? Så klart støtter man laget fortsatt, men det er ikke det samme som å aldri si noe negativt om klubben sin. Sistnevnte er mye mer skadelig. Dette er ikke kritikk. Dette er å drite på klubben sin. Ingen av dem fortjener Manchester United. Kan ikke du starte en egen tråd for United-supportere som "fortjener Manchester United"? Folk er så lei av å høre deg sette lykkepille-rusen din ut i ord. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dette er ikke kritikk. Dette er å drite på klubben sin. Ingen av dem fortjener Manchester United. Første omgangen derimot var vel fortjent. Jeg orker ikke engang argumentere mot deg, bare hold kjeft. Slutt å hev deg over alle andre. Og det er helt greit. Dere er en skam for Manchester United. Jeg mener ikke alle, men de jeg mener vet selv hvem de er. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Første united tap ? Skal det bli spenning om gullet alikevel. Neste år blir det Newcastle som tar det ! 1 Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Første united tap ? Skal det bli spenning om gullet alikevel. Neste år blir det Newcastle som tar det ! Jepp. I år blir det enten Chelsea eller Arsenal Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 DEILIG Moneygrabbing av, god gutten inn. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nesten litt godt å se Rooney bli tatt av etter en stinker, det har han aldri blitt før. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hernandez kan true bakrommet, men burde bytta med Fletcher Endret 25. januar 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Får bare håpe denne kampen får Sir Alex til å handle inn et eller to nye navn i dette vinduet - selv om det ikke kommer til å skje.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Som om vi har noe penger... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Får bare håpe denne kampen får Sir Alex til å handle inn et eller to nye navn i dette vinduet - selv om det ikke kommer til å skje.. Håper det får han til å lengte etter pensjonisttilværelsen snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå