InsertNumLock Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 2-4, 2-5 til United.. Forundrer meg ikke om SAF dreper Gibson i pausen for å sette et eksemple. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skulle faen ikke vært lov å starte med det laget vi startet med nå en gang! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hadde ikke gjort meg noe om Gibson gikk på free transfer før 1. februar. Når det er sagt skal alle 11 ha tyn for dagens prestasjon. Gibson får ekstra fordi han skal ha tyn for 95% av kampene sine denne sesongen. Hvilke kamper skal han ikke ha tyn for? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Stakkars Gibson da. Ikke hans skyld at han er dårlig. Hadde jeg hatt muligheten til å spille for United hadde jeg også gjort det. Den som burde få tyn her er SAF. Han viser til tider en helt merkeverdig inkompetanse til å se ferdigheter hos spillere. Laget er faen meg svakere psykisk enn det det norske herrelandslaget i håndball er. Men ja, som jeg fortsatt står på. Det er ikke Fletcher og Gibson sin skyld at de spiller, den skylden kan legges på en full skotte som står på sidelinjen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Haha Limbeck, du er ikke sann. Når ble Fletcher, Gibson og Scholes på samme midtbane for offensivt? Dere har ikke akkurat blitt kontret ihjel heller, dere ligger under fordi dere ikke tar noe initiativ til å styre kampen, og lar et heltent Blackpool kjøre over dere. Målene har kommet på dødball, de hadde kommet inn uansett hvor defensiv instilling dere skulle ha, for på cornere er alle nødvendige spillere nede i forsvar. Men du tar aldri feil, ikke SAF heller. Åpenbart... Endret 25. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå er Gibson hakkekyllingen her, men han er imo. ikke den dårligste der ute i dag. Han har spilt bedre enn Fletcher og mitt nye hatobjekt Evra. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hadde ikke gjort meg noe om Gibson gikk på free transfer før 1. februar. Når det er sagt skal alle 11 ha tyn for dagens prestasjon. Gibson får ekstra fordi han skal ha tyn for 95% av kampene sine denne sesongen. Hvilke kamper skal han ikke ha tyn for? Han spilte akseptabelt mot Brum, i hvert fall. Merket ikke mye elendighet. Ellers er hukommelsen blank. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kor vi svarteste helvette er midtbanen? Blir jo regelrett rævpult. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvilke kamper skal han ikke ha tyn for? Som f.eks. kampen på lørdag, men det har kanskje noe med at han ikke rørte ballen en eneste gang å gjøre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hahaha se på Berba på 1-0, LAR Cathcart bare gå. Patetisk.... Fy faen som vi savner Rio i dag btw som ESPN studioen snakker om. Patetisk lag og patetisk performance. Herregud. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Haha. Ha. Hva skjer med det mentale egentlig? Det her er noe av det verste jeg har sett. Halve laget kan selges, for det er bare å innse det; United idag består av altfor mange middelmådigheter. Gibson hadde ikke faen ikke spilt fast i Aldershot engang. Forbanna irriterende at ikke Anderson starter denne. Hva skal det gjøre med selvtilliten hans, når han bli benket for en Fletcher totalt ute av form? I motsetning til The Hoff så syns jeg Evra har vært en av de bedre i dag. Forøvrig utrolig irriterende med den evinnelige Adam-runkinga som kommentatoren kommer med, ved ENHVER anledning. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han var klart den dårligste i helgens kamp, men man merker ikke det når man vinner 5-0.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Forøvrig utrolig irriterende med den evinnelige Adam-runkinga som kommentatoren kommer med, ved ENHVER anledning. Jeg skiftet over til ESPN HD med en gang jeg fikk vite at Langli skulle kommentere. Slike tullinger finner jeg meg ikke i. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Svært fortjent ledelse. Blackpool spiller underholdende og morsom fotball! Noe av det morsommere en kan se i PL. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Får Håpe Charlie Adam blir med United til Manchester etter kampen.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ser folk gratulere Arsenal med ligagull. I går kunne vi vinke farvel til Chelsea. De skulle spille en vanskelig bortekamp mot Bolton, vi skulle spille en enkel hengekamp mot Blackpool. Det var snakk om 13 poengs forskjell på lagene, nå er det bare 7. Med et Chelsea på vei opp ville jeg heller sagt; gratulerer Chelsea. Vi skulle gjerne gitt dere litt motstand, men SAF er inkompetent når det gjelder å vurdere spilleres ferdigheter og vi pisser på oss så fort vi spiller på bortebane. Måtte spillere og manager dra hjem og skamme seg. Dagens høydepunkt: BASKET-PETTER! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hvorfor skulle han ønske å spille for United? Blackpool er et mye bedre lag. Samme gjelder for Liverpool. Bli i Blackpool. Endret 25. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du er helt patetisk Limbeck. Helt latterlig.! +1. Om man virkelig elsker et lag, hater man at de gjør det dårlig også. Fotball er lidenskap. Forøvrig veldig imponerende å se Blackpool, hadde aldri forventet dette før sesongen. Siste rest av min tro om at de kanskje skulle ta en Hull/Burnley har røket i kveld. Adam er fantastisk, selv om Langli så klart gjør alt han kan for å overdrive. Fyren gjør meg gal. Forferdelig kommentatorstemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå