Gå til innhold

Kamptråd: Blackpool vs Manchester United (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke gjort meg noe om Gibson gikk på free transfer før 1. februar. Når det er sagt skal alle 11 ha tyn for dagens prestasjon. Gibson får ekstra fordi han skal ha tyn for 95% av kampene sine denne sesongen.

Hvilke kamper skal han ikke ha tyn for?

Lenke til kommentar

Stakkars Gibson da. Ikke hans skyld at han er dårlig. Hadde jeg hatt muligheten til å spille for United hadde jeg også gjort det. Den som burde få tyn her er SAF. Han viser til tider en helt merkeverdig inkompetanse til å se ferdigheter hos spillere. Laget er faen meg svakere psykisk enn det det norske herrelandslaget i håndball er.

Men ja, som jeg fortsatt står på. Det er ikke Fletcher og Gibson sin skyld at de spiller, den skylden kan legges på en full skotte som står på sidelinjen.

Lenke til kommentar

Haha Limbeck, du er ikke sann.

Når ble Fletcher, Gibson og Scholes på samme midtbane for offensivt? Dere har ikke akkurat blitt kontret ihjel heller, dere ligger under fordi dere ikke tar noe initiativ til å styre kampen, og lar et heltent Blackpool kjøre over dere.

Målene har kommet på dødball, de hadde kommet inn uansett hvor defensiv instilling dere skulle ha, for på cornere er alle nødvendige spillere nede i forsvar.

Men du tar aldri feil, ikke SAF heller. Åpenbart...

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hadde ikke gjort meg noe om Gibson gikk på free transfer før 1. februar. Når det er sagt skal alle 11 ha tyn for dagens prestasjon. Gibson får ekstra fordi han skal ha tyn for 95% av kampene sine denne sesongen.

Hvilke kamper skal han ikke ha tyn for?

Han spilte akseptabelt mot Brum, i hvert fall. Merket ikke mye elendighet. Ellers er hukommelsen blank.

Lenke til kommentar

Haha. Ha. Hva skjer med det mentale egentlig? Det her er noe av det verste jeg har sett. Halve laget kan selges, for det er bare å innse det; United idag består av altfor mange middelmådigheter. Gibson hadde ikke faen ikke spilt fast i Aldershot engang. Forbanna irriterende at ikke Anderson starter denne. Hva skal det gjøre med selvtilliten hans, når han bli benket for en Fletcher totalt ute av form?

I motsetning til The Hoff så syns jeg Evra har vært en av de bedre i dag.

Forøvrig utrolig irriterende med den evinnelige Adam-runkinga som kommentatoren kommer med, ved ENHVER anledning.

Lenke til kommentar

Ser folk gratulere Arsenal med ligagull. I går kunne vi vinke farvel til Chelsea. De skulle spille en vanskelig bortekamp mot Bolton, vi skulle spille en enkel hengekamp mot Blackpool. Det var snakk om 13 poengs forskjell på lagene, nå er det bare 7. Med et Chelsea på vei opp ville jeg heller sagt; gratulerer Chelsea. Vi skulle gjerne gitt dere litt motstand, men SAF er inkompetent når det gjelder å vurdere spilleres ferdigheter og vi pisser på oss så fort vi spiller på bortebane.

Måtte spillere og manager dra hjem og skamme seg.

Dagens høydepunkt:

BASKET-PETTER!

Lenke til kommentar

Du er helt patetisk Limbeck. Helt latterlig.!

+1. Om man virkelig elsker et lag, hater man at de gjør det dårlig også. Fotball er lidenskap.

Forøvrig veldig imponerende å se Blackpool, hadde aldri forventet dette før sesongen. Siste rest av min tro om at de kanskje skulle ta en Hull/Burnley har røket i kveld. Adam er fantastisk, selv om Langli så klart gjør alt han kan for å overdrive. Fyren gjør meg gal. Forferdelig kommentatorstemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...