Old Game Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Blackpool-Manchester United Lørdag, 18.30. Tv2BPLHD1 Blir det kamp på Bloomfield Road lørdag kveld, montro? Det er meldt -6 natt til fredag, men iflg lokale Blackpool fans skal klubben ha hyret inn "varmeblåsere" for å hindre at underlaget skal være frossent. Ettersom dette er en tv-kamp vil boten bli svært stor for Blackpool om kampen må avlyses, så det kommer ikke til å stå på innsats fra hjemmelagets side. Ettersom det er sen kickoff betyr det også at banemannskapet har hele dagen på å gjøre gresset klart. Det er ikke meldt snø i området, så det er foreløpig kun kulden som byr på hodebry Rio Ferdinand: did our country not know the SNOW was coming?? The place just breaks down,we are never prepared for it! Like its a big suprise no warning! Hva tror dere, blir det match? Endret 1. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hmmmm... Liker ikke utsatte kamper i allerede presset kampprogram (nå ble det jo litt ledige plasser fremover nå da), men liker heller ikke tanken på at dagens fotballspillere, som ser ut som istedet for vann igrunn består av 80-90% tynn skjør is, skal løpe utpå et knallhardt underlag. Men natt til fredag er vel lite interressant, blir det plussgrader til lørdagen så tiner jo underlaget på kort tid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det må bare bli kamp. Vi har ikke råd til utsette kampen, for vi har et stappfullt program framover uansett. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 hvis været fortsetter slik, tviler jeg på kamp. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Our programme editor Paul Davies spoke to his Blackpool counterpart, who reckons Sat's game will be fine. Not official, anecdotal. Still... Ben Hibbs http://desmond.yfrog.com/Himg526/scaled.php?tn=0&server=526&filename=76d0.jpg&xsize=640&ysize=640 Slik ser det forresten ut på OT idag. Det er uvær i Manchester og på eastlands jobber de for harde livet for at deres EL-kamp kan spilles i aften. Kulda og snøen er ikke et problem for oss dog, Apparatene dere ser er ikke for å smelte snøen, men for å få gresset til å vokse...Faktisk.. Det er selvsagt undervarme på old trafford og langtidsvarselet byr på litt bedre vær i tiden som kommer (over helga) så kampen mot Arsenal feks er ikke i fare.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Fin melding fra Rio ja. Det stemmer jo på en prikk. Tipper kampen blir spilt, da det ikke er særskilte høye regler for dette utelukkende for BPL såvidt jeg har forstått. 6 blå er kaldt for en bane uten undervarme (faen for en tøyseklubb), men som nevnt kommer banemannskapet på Bloomfield R til å jobbe dåsa av seg i timene frem mot avspark. Helga er ødelagt om det ikke blir kamp, så krysser jo det jeg har av tvinnbare utfell på kroppen. Blackpool kan vel ansees å være tidenes "smell eller skrell" også, da de spiller så mye på vilje og engasjement som de gjør. Tidlig mål i mot = superskrell for Blackpools del og jeg tipper vi sluker inn 3+ mål til i målforskjellstatistikken. Ligaens dårligste bortelag, er de ikke? edit: Skulle såklart stå hjemmelag. Ligaens dårligste bortelag er vel oss Hehe. Endret 1. desember 2010 av niko. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 No har vi vore temmelig slakke på bortebane denne sesongen, om eg skal vere snill, ellers kan ein fastslå at vi stort sett har vore fullstendig elendige i mange kampar. Håpar verkeleg at vi kan gå utpå der med eit skikkelig godt lag, gjerne noko som liknar på det vi stilte med i helga. Eg trur også at vi gjerne bør kunne ta dei hardt () i starten for å få ei tidleg scoring og legge en dempar på viljen, ellers trur eg det kan bli ein vanskelig kamp. Det eg er mest redd for i dag er egentlig ikkje om kampen går, men heller om den går og bana er så dårlig at vi risikerer alvorlege skader på viktige spelarar i den perioda vi går inn i no. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du har et poeng arch. Klassisk Rio+Nani+Scholes-skader nå kan jeg se komme lang vei. Skulle selvfølgelig stå hjemmelag i posten over. Gjorde en liten edit. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om vi til dømes skulle miste Nani eller Vidic med skader no, så ville det nok vere fullstendig ødeleggande. Nani står for tida bak svært mange av måla våre og skaper svært mykje, medan Vidic berre er solid og den einaste bak der som toler å spele alle kampar. Rio trenger kvile innimellom, Smalling er sjølvsagt eit alternativ, men Evans er så langt vekke frå form at det vil vere hasardiøst å måtte stole på han. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg fortsetter vær-oppdateringen. MOgdenTelegraph. Just trod the Blackpool turf. Bit on the hard side. Hope those heaters work. #mufc http://c0013564.cdn1....com/x2_39af786 Det er varm luft under disse dynene. BBC værmelding Blackpool a snow-free zone. Man Utd game on Sat in no danger. #mufc Endret 2. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 nice, ser ut som det blir kamp Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Evans må holdes utenfor laget en stund framover, det han har prestert for oss i år holder rett og slett ikke mål. Smalling har heldigvis imponert, og jeg ser ingen grunn til at Evans skal prioriteres foran han fremover nå. Håper det blir kamp, ja! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 VDS Rafa - Vida - Rio - Pat Nani - Ginger Prince - Carrick - Parky Roon - Berba Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (Liker ikke kallenavnet "Rafa"). Deilig å endelig ha et klart høyrbackvalg (i mine øyne). Jeg skal ikke lenger tilbake enn 2 måneder i tid før jeg mislikte brødreparet sterkt. De har snudd totalt og Rafael er pdd på høyde med Evra (LES: form). OShea og Brown blir forhåpentligvis prioritert ned nå som Rafael har tatt grep. Om vi stiller med laget til Latias ville jeg vært ekstremt fornøyd, men jeg har endelig Anderson oppe på lista over spillere jeg håper starter. Ser aller helst disse elleve om 42 timer. VDS Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra Nani - Anderson - Carrick - Park Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Rafa var et litt feil kallenavn ja. Enig med at Rafael har vært meget positiv i år. Bedre enn forventet og til det vil jeg si endelig! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skal ha denne i mine innlegg. Satser på at dette blir god underholdning i første runde av "PL-måneden" Desember. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Satsar først og fremst på at bana blir så bra at det er trygt for spelarane utpå der og i same åndedrag at vi ikkje pådrar oss skader i løpet av kampen. Er litt redd for at eg ikkje får sett kampen, men muligens må nøye meg med VG-live på mobilen. Forhåpentlegvis går dette vegen og vi tar tre viktige bortepoeng, noko det ikkje akkurat har vore flust av til no denne sesongen. Satsar på at når vi først har kome opp på toppen så gir vi ikkje frå oss plasseringa ved første mogelegheit. Laget niko. postar bør fungere greit, evt at vi får inn Scholes på midten, men forhåpentlegvis så trykker vi til i denne kampen også. Trur Blackpool kan verte vanskelege om dei får lov å vere med, men heller sliter dersom dei får ein tidleg smell i mot, så ny Berba scoring i løpet av dei to første minutta hadde ikkje gjort meg noko. Dersom nokon av spelarane frå tirsdag får komme utpå så håper eg dei viser at det berre var eit eingongstilfelle og at sånt ikkje skal skje. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Ser ikke ut som det blir kamp gutta Amatørklubben har ikke undervarme og disse varmeblåserne ser ikke ut til å gjøre jobben. Oppriktig talt burde vi vinne på walkover når det skal så lite til for å avlyse. HORE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå