MilKman' Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Siden alle andre sloss her, så sier jeg at Toytoa Carina E XLi er en flott bil:D Men, når sant skal sies så har den ikke airbagger i siden, under, over, diagonalt og alle mulige veier. MEN, den er veeldig romslig, koster ikke mer en 20-30.000 og bruker ikke mer en 0.6L pr. mil 1 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå er du tilbake på VW generelt, som fortsatt er uintressant. Dette er en bestemt modell, ikke bilen før eller etter, eller alle de andre. Jeg kommer med en personlig erfaring, som tilsier at bilen en svært god, og bakker dette opp med at jeg har anbefalt bilen til mange andre, som er like fornøyd som meg. Dette er en god bil, punktum. Det er ikke en dårlig bil hvis du kan kjøre den 40.000 og bytte lyspærer og olje. Så nå får du ta deg sammen, og komme med noen skikkelige kilder, jeg er lei av å lese de samme argumentene om og om igjen, det er kjent at VW leverte dårlige biler en periode før år 2001, men de triller fortsatt på veiene. Uansett hva du leser på internett, så kan du ta en tur ut, og finne ut at det fortsatt går bøttevis med Golf 3 og Passater fra den epoken. Så dårlige kan de ikke ha vært. Nei, jeg skriver spesifikt at bilen får i snitt 2 av 5 stjerner i tester. Det er ikke bra. At en bil ruller 40.000 uten annet enn servicekostnader er ikke "bra", det er en selvfølge. Ser du forskjellen? Man skal ikke ha så dårlige forhåpninger til en bilprodusent at det blir sett på som "bra" at en bil klarer å rulle 40.000 km uten større reparasjoner. Det har videre utrolig lite med saken å gjøre hvor mange av bilene fra VW's mørketid som ruller på veien i dag, det som er interessant er HVOR MYE det har kostet å ha de i den tilstanden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Å så hissig! Personlig så skal jeg gå for en eldre 5-serie eller C-klasse. Ikke fordi de er de mest fornuftige bilene, men fordi jeg har lidenskap for gamle tyskere. W123 og W124 skal ryktes å være udødelige. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvor er kilden til en såpass stor påstand? På internett. Du klarer å søke går jeg utifra, siden du er en IT-ekspert? WoW, just wow. Den setningen der definerer egentlig bare hvilke idiot du er. Allikevel må det være frustrerende for deg at du gang på gang blir snakket totalt i senk av en "idiot". Snakk med noen som kan bil så skal du høre at jeg har helt rett om du ikke orker å søke. Jeg gidder i hvert fall ikke bruke krefter på å søke på elementær bilkunnskap for en ukjent nisse på nettet. Forresten, hvordan var det med driftssikkerheten på den Puntoen igjen? Bra, var den dét? Siden alle andre sloss her, så sier jeg at Toytoa Carina E XLi er en flott bil:D Men, når sant skal sies så har den ikke airbagger i siden, under, over, diagonalt og alle mulige veier. MEN, den er veeldig romslig, koster ikke mer en 20-30.000 og bruker ikke mer en 0.6L pr. mil Absolutt et bra alternativ i denne klassen ja. Men som du sier ingen airbags. Du missforstår. Er det jeg skriver, skal jeg kalle deg for stygge ting bare for du ikke er på min side og ikke er enig i alt jeg sier? Det er vel litt forskjell på det å kalle noen et nek basert på dumme uttalelser og å kalle en anenn pedofil basert på en diskusjon om bilkunnskaper. Nek. Det var et eksempel Og det sier jo bare litt om deg, når du kaller folk for sånt bare for de har andre meninger enn deg. Er ikke du voksen? Eller? Må tenke to ganger her.... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Svært så mye krangling det ble har, da. Tråden stenges, i alle fall inntil videre. 3 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har ryddet vekk et par innlegg. Tråden åpnes igjen. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Takk Hårek. Det skal være trivelig her på forumet. Hva med 1997 Audi A3 1.8 med delskinn og ac, 147000 km til 45557 kr?(finn) Bilder fåes sikkert dersom du tar kontakt. (Hvorfor betaler noen for en finn-annonse uten å legge ut bilde?) A3 har 4 airbags (2 i siden i framseter). Fullgalvanisert karosseri. Motorvarmer er også fint å ha. Lettmetall på sommer / vinter. Kanskje 17' sommerfelger? Er også 3 dørsutgave som helt klart kler A3 best. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå