Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fagprøve elektriker

Anbefalte innlegg

Skal imorgen begynne på fagprøve for elektriker faget. :)

Tar gjerne imot alt av tips av kva eg trenger av bøker og korleis eg bør legge opp arbeidet.

Det eg veit til no er att fagprøva blir beståande av en planleggingsdel, en gjennomføringsdel, og en dokumentasjons del, arbeidet skal også utførast etter NEK 2006.

Skal komme tilbake å oppdatere tråden når eg har fått utlevert oppgava.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor utføre det etter NEK 400:2006?, det har jo kommet en 2010-utgave.

Nek 400-2010 gjelder fra 1 Juli 2010, men en kan bruke nek400-2006 utgaven til 1/1-11

Skal selv ha fagprøve over nyttår, og kommer nok til å gå på 2010 utgaven.

Lenke til kommentar

Går bra vill eg tru har lagt igjen oppgava so får ikkje lagt det innpå no menn ska prøve å få den inn her snarast so dokke kan få sjå den.

Var 3 oppgaver 1 om motorstyring dreieretningsvender som skulle ha en tidsforsinkelse mellom rotasjonene.

Oppgave 2 var littdiverse åpen med endevender med stikkontakter under brytar og nokre stikkontakter ved golvet. Skjult inst var på bad med downlight, varmekabel, ei vifte og stikk til tørketrommel og vaskemaskin.

Oppgave 3 var en brannsentral som skulle koblast opp.

Satser på det skal gå fint menn tar imot alt avråd eg kan få :)

Lenke til kommentar

Oppgåve nr 1: Motoroppgåve

Du får i oppgåve å planlegge og installere ein manuell dreieretnings-vendar. Anlegget skal utstyrast med 1 startknapp for kvar retning og en felles stoppknapp. I tillegg skal anlegget utstyrast med eit indikasjonslys for kvar dreieretning og eit indikasjonslys som lyser når motoren er klar for start. Det skal ikkje vere mulig å starte motoren i retning 2 før motoren er stoppet fysisik i retning 1. Ein skal simulere att det tar 20 sekunder frå du trykker på stoppknappen til motoren er fysisk stoppa. Anlegget skal planleggast, instalerast og prøvekjørast motoren er 2,2 KW.

Oppgåve nr 2: Ordinær inst "skjult og open inst".

Oppgava er delt opp i 2 rom ett rom A for open instalasjon og eit rom B for baderom med skjult inst.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...