lixxtery Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Trenger litt hjelp her. er alle delene kompatible med verandre, på denne setupen http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=edit&ShoppingListId=865996 Prøv denne linken under viss ikke den andre funker http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=865996&su=5C142CF8-9DBE-4CC0-B730-1B7A5CE54958 Endret 1. desember 2010 av lixxtery Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lista di funker ikke... Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) utdrag fra PM: ________________________________________________________________ kikka så vidt på oppsettet ditt, men jeg har litt lite tid om dagen, så jeg får ikke sjekka opp noe særlig rundt de forskjellige delene enda... men det er lurt å poste i tråden hvilke spill du har tenkt til å spille, hvilke krav du har til grafikk, og ikke minst et budsjett.. det oppsettet du har satt opp nå virker helt greit ved første øyekast, men er nok for svakt til å dra nyere spill på max instillinger. ville først og fremst sett på ett sterkere skjermkort, og kanskje en kraftigere PSU alt ettersom hvor mye skjermkortet trekker av strøm... har du kikka på komponentguiden til maccan? der er det mange gode forslag til deler i ulike prisklasser edit: ja jeg har storm scout her er et raskt oppsett jeg raska sammen... men det vil gi deg en del mer ytelse for ca 700 kr mer du trenger nok ikke en så kraftig PSU som jeg har satt opp, så du kan nok spare inn litt penger der.. dette er en gammel liste jeg hadde liggende, men har oppdatert noen av delene bare husk å legge til en dvd-rw brenner (+200 kr) ________________________________________________________________ Endret 1. desember 2010 av Lambern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå