Gå til innhold

trenger hjelp til en gaming pc. (har link til min handleliste på komplett.no) jeg vill vite om delene passer til hverandre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

utdrag fra PM:

kikka så vidt på oppsettet ditt, men jeg har litt lite tid om dagen, så jeg får ikke sjekka opp noe særlig rundt de forskjellige delene enda...

men det er lurt å poste i tråden hvilke spill du har tenkt til å spille, hvilke krav du har til grafikk, og ikke minst et budsjett..

det oppsettet du har satt opp nå virker helt greit ved første øyekast, men er nok for svakt til å dra nyere spill på max instillinger. ville først og fremst sett på ett sterkere skjermkort, og kanskje en kraftigere PSU alt ettersom hvor mye skjermkortet trekker av strøm...

har du kikka på komponentguiden til maccan? der er det mange gode forslag til deler i ulike prisklasser

edit: ja jeg har storm scout

her er et raskt oppsett jeg raska sammen... men det vil gi deg en del mer ytelse for ca 700 kr mer

du trenger nok ikke en så kraftig PSU som jeg har satt opp, så du kan nok spare inn litt penger der.. dette er en gammel liste jeg hadde liggende, men har oppdatert noen av delene bare

husk å legge til en dvd-rw brenner (+200 kr)

Endret av Lambern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...