cybergasm Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har et msi ms-6340 hovedkort litt gammelt, jeg får ikke min athlon XP 1700+ til å kjør epå mer enn 1,2 gHz. jeg har flashet biosen men jeg kan ikke stille på multiplieren......... har sjekket at hovedkortet støtter cpu'n. http://www.msi.com.tw/program/support/cpu_...-6340M%20Ver5.0 hva er galt ? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 sjekka FSB? mange gamle HK starter opp på 100FSB for sikkerhets skyld, mitt f eks gjør detta Lenke til kommentar
cybergasm Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 funker ikke i min bios Lenke til kommentar
cybergasm Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Vet noen om non u-offisielle bioser til dette hovedkortet ? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Vet noen om non u-offisielle bioser til dette hovedkortet ? Vær forsiktig med å prøve for mye rare bioser.. Husk at en mislykket flashing ofte får store konsekvenser.. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 hmm det kan hende at den har default eller no sånt på FSB, sånn at du må skifte til "user define" e.l. sjekk det ut a... IKKE lek med BIOS'er... Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det er ikke multiplier som skal stilles. Det er CPU FSB CLK som skal settes 133.. gjerne mer om du vil klokke litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå