Gå til innhold

Juleglede med kontantkort

OV-103

Anbefalte innlegg

Da er det atter en gang desember, og julen begynner å nærme seg med stormskritt.  :D

Julen er som kjent en tid for å gi, så da har jeg tenkt å gjøre som i fjor.

Hver uke kjøper jeg et 150 kontantkort som jeg legger ut her. Siden jeg ikke har brukt kontantkort på mange år så har jeg ingen anelse om hvilke som er mest populære. Derfor har jeg opprinnelig tenkt å legge ut 2 stk. NetCom kort og 2 stk. Telenor kort, men om noen føler at jeg burde bytte ut et par av dem til noe annet så er det bare å si ifra  :).

Førstemann til mølla får bruke koden, men vennligst si ifra når den er brukt opp.

Første kode ut er til NetCom kontantkort:

Brukt

:xmas:

Endret av OV-103
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da har jeg fått stressa meg innom butikken før jeg vender snuta mot England. Jeg fant ingen Telenor kort i farta, så det ble Chess 200 og NetCom 150.

Chess kommer nå, og NetCom kommer enten senere i dag eller iløpet av helgen, avhengig av hvor sent jeg jobber i kveld.

Chess: 846 540 059 374 5
NetCom: Brukt

Som før, si ifra når koden er brukt.

God jul :xmas:

Endret av OV-103
Lenke til kommentar

Oh-ho, maken til gavmildhet! :new_woot: Dessverre har ikke jeg eller noen i min familie kontantkort fra Netcom eller Chess, men dette her var jo helt utrolig flott. Synd at det ikke er mer aktivitet her, når du faktisk gir bort en hel haug penger til totalt ukjente mennesker i ekte juleånd. Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg prøver å få brukt den, men jeg har ikke noe nummer til NetCom?

Er forøvrig et kjempebra tiltak! :)

EDIT: OV-103, det var virkelig en juleglede! :love: (brukte NetCom-koden). Er virkelig overrasket over hvor gavmild du er, som deler ut penger til helt ukjente mennesker, som Mokko sa. Kjempebra :)

Endret av OleEdvard
Lenke til kommentar

Jeg har Chess lappen liggende på kontoret. Så jeg skal kontrollere nummeret når jeg er tilbake på jobb. Men jeg er ganske sikker på at koden er riktig,så mest sannsynlig har noen tatt den uten å si ifra.

Mye mulig - Jeg synes riktig at personen som har fått denne koden av deg burde takke virkelig mye - noe uhøflig og ikke takke synes jeg.

Ha en riktig fin romjulsfeiring :)

Hilsen i fra Stavanger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...