SD88 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei igjen Har nå planer om å kjøpe ny spiller, fikk bestilt en for et par dager siden, men var ikke på lager så jeg avbestilte igjen. Det jeg lurer på er hvordan man bytter spiller, grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt at man trenger en "adapter" for å kunne koble ledningene til en NY spiller. Hvis noen vet hva slags adapter det er snakk om og på hvilke cd spillere den fungere på så hadde det vært veldig fint om dere kunne legge igjen en kommentar... Pratet med en på bilxtra som kunne bestille dette for meg, men vet ikke om den fungere på alle spillere. Har planer om å kjøpe en LG eller Pioneer spiller Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du må ha en iso-overgang til 98 galant, hvis ikke spilleren som står der fra før har det Hvis valget står mellom pioneer og LG, så håper jeg du velger pioneer, for det er en mye bedre spiller 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Du må ha en iso-overgang til 98 galant, hvis ikke spilleren som står der fra før har det Hvis valget står mellom pioneer og LG, så håper jeg du velger pioneer, for det er en mye bedre spiller Tviler sterkt på at den har det, spilleren er orginal fra 1998 da bilen ble kjøpt Hadde det vært mulig å legge ut en link på denne iso-overgangen til 98 galant, slik at jeg får sett hvordan den ser ut, og hvor jeg kan kjøpe noe sånt, er litt usikker på bilxtra når det gjelder kvalitet mange takk Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Finner ingen i farta, men de som bilextra kan skaffe er helt greie 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå