Gå til innhold

Cinet Smartbook 1200 og Elitegroup Green 551

Anbefalte innlegg

Jeg ser på dinside.no at disse 2 modellene har fått gode kritikker. Det er fint at noen tar opp kampen med Dell inspiron 500m når det gjelder kvalitet/pris på centrino-modeller.

Men hvor kan man lese om og bestille disse modellene?

På cinet.no står bare smartbook 1100 oppført, og til en høyere pris enn det som er oppgitt på dinside.no. Er det flere forhandlere av cinet-pc'er?

Elitegroup Green 551 finner jeg ikke på noen norske sider ved søk på google. Men jeg tror ikke jeg går for denne pc'en uansett, da den har kontinuerlig bruk av vifte og et støyende tastatur.

Bjarte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bjarte- Skrevet: 01 Jul 2003 18:41 Tittel: Cinet Smartbook 1200 og Elitegroup Green 551

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg ser på dinside.no at disse 2 modellene har fått gode kritikker. Det er fint at noen tar opp kampen med Dell inspiron 500m når det gjelder kvalitet/pris på centrino-modeller.

Men hvor kan man lese om og bestille disse modellene?

På cinet.no står bare smartbook 1100 oppført, og til en høyere pris enn det som er oppgitt på dinside.no. Er det flere forhandlere av cinet-pc'er?

Elitegroup Green 551 finner jeg ikke på noen norske sider ved søk på google. Men jeg tror ikke jeg går for denne pc'en uansett, da den har kontinuerlig bruk av vifte og et støyende tastatur.

Bjarte

Prisen på www.Cinet.no er da vitterlig den samme som er oppgitt på dinside.no? Pcen selges sannsynligvis ikke rimeligere hos andre enn Cinet selv.

Lenke til kommentar

Dersom du går inn på "Konfigurer og bestill SmartBook 1100" på www.cinet.no, så får du en helt annen pris enn den som står på hovedsiden. Internettsidene til cinet.no er spesielt dårlige etter min mening, og regelrett ubrukelige til bestilling.

Lenke til kommentar

Jeg fikk dette svaret fra cinet:

"Når vi kjører kampanjepriser kjører vi manuelt ned prisen, noe som ikke lar seg gjøre på web akkurat nå. Ny webløsning er på plass etter ferien. 1200 slippes også etter ferien medio august."

Lenke til kommentar
Jeg fikk dette svaret fra cinet:

"Når vi kjører kampanjepriser kjører vi manuelt ned prisen, noe som ikke lar seg gjøre på web akkurat nå. Ny webløsning er på plass etter ferien. 1200 slippes også etter ferien medio august."

Du får 1100'en til kampanjepris hvis du går inn fra f.eks. en reklame på digi.no. Men ikke hvis du begynner å konfigurere selv... Kjedelig at 1200'en ikke kommer før i august.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...