Gjest legg Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei Fikk nettop akutt smerte bak på leggen da jeg strekte meg på sengen. Ddt var virkelig intens smerte som varte i 10-20 sec. Nå kan jeg ikke gå på den, har vondt der det "strakk" og er skikkelig varm i foten og har stikking i den. Det jeg trodde det var, var en god gammeldags strekk eller krampe. Hva bør jeg gjøre? bare legge meg eller vente og se om det hovner? Vil ikke våkne i natt av samme smerte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hva får deg til å tro at det ikke var krampe? Hørtes ut som om det var det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Om det er krampe: Reis deg opp med strake ben og len hele kroppen litt forover Lenke til kommentar
Gjest ts Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bare at heg aldri har opplevd en krampe så intens og at det verker så sinnsykt etterpå. Når jeg så på stedet jeg hadde vondt da jeg fikk detvar det akkurat som om det sro ut noe fra fiten. Strekk kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå