Burritosen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei! Jeg drar i militæret nå i starten av Januar, og vil gjerne gjøre noe spesielt den siste helgen jeg er hjemme sammen med kjæresten. Tenkte å overraske henne med et eller annet. Noen som har noen forslag? Familien min har leid en veldig fin hytte på Hafjell i romjulen i år, så jeg tror jeg luker bort høyfjellshotell o.l. Åssen er København i Januar f.eks? Vi var i Paris i Oktober så kan luke bort den byen hvis noen skulle tenke på det. 2 Lenke til kommentar
Fillipo Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kan anbefale London eller Liverpool. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Weekend i London anbefales sterkt. Kjenner ikke byen på vinteren, men det er mye å gjøre og oppleve i London. Ev. opphold på Spa-hotel her i Norge? Vet mange jenter ville satt stor pris på det^^ Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg personlig syntes det er nitrist i storbyer om vinteren. London er surt og kaldt, dog ikke surere og kaldere enn Oslo. Gjør noe i Norge, men innendørs. Hadde det helt utrolig med kjæresten min i Kragerø på spa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå